Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: INEF Barcelona vs RC L'Hospitalet B, J1 Lliga Catalana Segona Divisió

Aquest cap de setmana torna la competició de la Lliga Catalana de Segona de rugby masculí amb la disputa del partit de la 1ª jornada entre INEF Barcelona i l'RC L'Hospitalet B.

INEF-L'Hospitalet suma un nou talent amb el fitxatge d'Ilham Chouaib

Arriba més talent a la Feixa Llarga. Ilham Chouaib Hassany és la darrera incorporació del projecte de l'INEF-L'Hospitalet per la temporada 2019-2020 després d'haver-se confirmat el seu fitxatge aquesta setmana. La jugadora arriba procedent del CRUC i és habitual a les convocatòries de les categories inferiors de la selecció catalana i espanyola.

CONVOCATÒRIA: Corteva Cocos Rugby vs INEF-L'Hospitalet, J7 Lliga Iberdrola

Ja tenim la llista de convocades pel partit Corteva Cocos Rugby vs INEF-L'Hospitalet corresponent a la 7ª Jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2019-2020 que es disputarà diumenge 15 a partir de les 14 a Sevilla.

Prèvia: Corteva Cocos Rugby vs INEF-L'Hospitalet, J7 Lliga Iberdrola 2019-2020

Aquest diumenge torna la Lliga Iberdrola de rugby femení per INEF-L'Hospitalet amb la disputa de la 7ª jornada, última de la primera volta, on s'enfrontarà a una de les sensacions de la temporada, el Corteva Cocos Rugby de Sevilla. Diumenge 15 a partir de les 14h, segueix el partit per streaming.

DIRECTE: 15/12 a les 14:00h, Corteva Cocos Rugby vs INEF-L'Hospitalet, J7 Lliga Iberdrola

Retransmissió en directe del partit Corteva Cocos Rugby vs INEF-L'Hospitalet corresponent a la 7ª jornada de la Lliga Iberdrola 2019-2020, aquest diumenge a partir de les 14:00 hores. Segueix el partit a la Web o a través de YouTube.

Minut a minut: Corteva Cocos Rugby vs INEF-L'Hospitalet, 7ª Jornada Lliga Iberdrola 2019-2020

Segueix el minut a minut del partit Corteva Cocos Rugby vs INEF-L'Hospitalet corresponent a la 7ª jornada de la Lliga Iberdrola.

Arrenca la 11ª Lliga Catalana de Tamborí indoor 2019-2020

Aquest diumenge 15 de desembre comença una nova temporada de tamborí indoor amb la disputa de la 11ª edició de la Lliga Catalana de Tamborí indoor que desde l'any passat es disputa en format de "tornejos". La 1ª jornada tindrà lloc al Poliesportiu La Marina, organitzat pel Club Tamborí Marina.

Vídeos: 3rd World Championship Tamburello a Rovereto

Gaudeix dels vídeos del 3rd World Championship Tamburello a Rovereto, els partits de semifinals de la selecció catalana masculina i femenina contra Itàlia.

Catalunya obté els seus millors resultats de la història al 3rd Indoor World Championship Tamburello a Rovereto

Les seleccions catalanes, amb diversos jugadors de l'INEF-Marina a les seves files, han fet història al mundial de tamborí indoor disputat a Rovereto (Itàlia), que ha tingut lloc aquest cap de setmana.

Pàgina 1 de 117