ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

VÍDEO: Iniciació Gimnàstica amb INEF Barcelona #QuedatACasa | Per Mª del Carmen Almarcha #2

Sessió d'abdominals, mobilitat i flexibilitat de Maria del Carmen Almarcha, entrenadora del Club Esportiu INEF Barcelona.

VÍDEO: Iniciació Gimnàstica amb INEF Barcelona #QuedatACasa | Per Mª del Carmen Almarcha #1

Maria del Carmen Almarcha, entrenadora del Club Esportiu INEF Barcelona, ha començat una sèrie de vídeos per ajudar a mantenir l'activitat física a casa dels alumnes de les Escoles Esportives durant el període del COVID-19. Avui, sessió d'escalfament.

Bruna Elías participa amb les Leonas7s a Montpellier

Aquest cap de setmana, la Selecció femenina de seven va disputar a Montpellier (França) un torneig de preparació per les World Rugby Sevens Series, amb la participació de Bruna Elías, la jove jugadora talentosa de l'INEF-L'Hospitalet.

2ª Fase de la Copa Catalana de Base 1P-1G-2P-2G-3P-3M-3G -Individual i per Equips- de GAF a Hostalets de Balenyà

Els propers 14 i 15 de març torna la competició de gimnàstica amb la 2ª fase de la Copa Catalana de Base -Individual i per Equips- dels grups 1P-1G-2P-2G-3P-3M-3G de GAF a Hostalets de Balenyà, amb la participació de les gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona.

INEF-Marina, novament Campió de la Lliga Catalana de tamborí indoor!

Aquest cap de setmana va disputar-se un nou torneig de la Lliga Catalana de tamborí indoor on INEF-Marina masculí va aconseguir proclamar-se per segona vegada consecutiva Campió de la competició.

Nova convocatòria de la Selecció Catalana de rugby amb 7 jugadores d'INEF-L'Hospitalet

Nova convocatòria per realitzar un entrenament amb la Selecció Catalana de rugby on 7 jugadores de l'INEF-L'Hospitalet formen part de la darrera llista que s'entrenarà al l'Estadi Baldiri Aleu de Sant Boi el proper dilluns 9 de març a les 19:30h.

Vota a les jugadores d'INEF-L'Hospitalet per disputar la 5ª edició del Partit de les Estrelles de la Lliga Iberdrola

Alysha Stone, Kat Keller, Alma Torras i Guadalupe López són les 4 jugadores de l'INEF-L'Hospitalet a la preselecció de cara al Partit de les Estrelles de la Lliga Iberdrola de rugby femení pel Seleccionador José Antonio Barrios. Entra a Marca.com i fes el teu equip!

Ilham Chouaib concentrada al Centre de Rugby Femení S18 a L'Hospitalet

Ilham Chouaib, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, forma part de la darrera concentració de jugadores al Centre de Rugby Femení de Barcelona al Camp de la Feixa Llarga de L'Hospitalet pel dilluns 9 a les 19 hores.

Ilham Chouaib i Bruna Elías aniran amb la Selecció Catalana S18 a Calafell

Ilham Chouaib i Bruna Elías, jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, formen part de la darrera llista de la Selecció Catalana S18 de rugby que realitzarà una concentració a les instal·lacions del Calafell RC el proper diumenge 8 de març a partir de les 10h.

Pàgina 1 de 125