Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Resum: INEF-L'Hospitalet vs CRAT A Corunya, J7 Lliga Iberdrola

Resum oferit per la Federació Espanyola de Rugby del partit INEF-L'Hospitalet vs CRAT A Corunya corresponent a la 7ª jornada de la Lliga Iberdrola.

Primers detalls de la I Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup a Sagunto

Queda un mes i escaig per l'inici de la temporada oficial de l'equip de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona a nivell estatal i comencen a sortir a la llum els primers detalls de la I Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup que tindrà lloc a Sagunto.

Entrevista a María Ribera a "L'H en Joc"

María Ribera, entrenadora de l'INEF-L'Hospitalet, va visitar l'estudi del programa esportiu "L'H en Joc" per analitzar la trajectòria de l'equip de rugby femení aquesta temporada i explicar-nos com va el projecte entre INEF Barcelona i el RC L'Hospitalet. També es va parlar sobre el que ha representat la seva figura esportiva aquests anys.

INEF-L'Hospitalet s'allunya del liderat al perdre 9-24 davant un gran CRAT

El CRAT A Corunya va fer saltar la sorpresa a la Feixa Llarga al derrotar merescudament aquest cap de setmana a un desconegut INEF-L'Hospitalet per 9 a 24 en el partit corresponent a la 7ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení.

Maria Losada i les Leonas7s finalitzen en 10ª posició a Dubai

Les Leonas7s, amb la María Losada de l'INEF-L'Hospitalet formant part de l'expedició, han finalitzat la seva participació a la 10ª posició en el World Rugby Seven Series que ha tingut lloc aquest cap de setmana a Dubai.

INEF derrota al GEiEG i finalitza segon a la Lliga Regular

INEF Barcelona va aconseguir derrotar al GEiEG per 17 a 24 en el partit aplaçat per la pluja de la 5ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí que es va disputar aquest cap de setmana al sempre complicat camp del Palau Sacosta de Girona.

Pàgina 1 de 113