Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

María Losada opta al premi de la "Leona" de la jornada 4 de la Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet va superar a l'Olímpico de Pozuelo aquest cap de setmana en un emocionant partit decidit en el tram final gràcies a una anotació de María Losada, trencant la línea de les madrilenyes. La seva actuació tant en atac com en defensa va ser fundamental per aconseguir la victòria davant l'actual campió de la Lliga Iberdrola. El Seleccionador José Antonio Barrio triarà aquesta setmana la Leona de la jornada 4.

María Losada i María Casado jugaran al Torneig Internacional d'Elx amb les Leonas7s

María Losada i María Casado, jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, han estat convocades per formar part de la Selecció Nacional Femenina de Seven que participarà en el Torneig Internacional d'Elx els dies 3 i 4 de novembre de 2018.

No hi ha qui les pari: INEF-L'Hospitalet, líder de la Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet s'ha situat líder en solitari després de la disputa de la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení al guanyar aquest cap de setmana a l'actual campió de la competició, el CR Olímpico de Pozuelo, per un ajustat 27 a 26 final i perdre el Sanse Scrum RC i el Majadahonda els seus corresponents partits.

María Losada, a la concentració de la Selecció de Rugby XV

María Losada, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, ha estat convocada per formar part de la Concentració de la Selecció Nacional del XV Femení, prèvia als dos Tests Match Internacionals ESPANYA - HONG KONG que tindran lloc a la Vila Joiosa el dia 11 de novembre de 2018 i ESPANYA - SUDÀFRICA que tindran lloc a la Vila Joiosa el dia 18 de novembre de 2018.

L'Escola de Circ de l'INEF Barcelona, novament protagonista al Catakrac de Betevé

L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona va tornar a ser protagonista aquest cap de setmana al Catakrac, el programa infantil de Betevé que s'emet dissabtes i diumenges on es mostren activitats lúdiques que poden fer els nens i nenes a la ciutat de Barcelona.

INEF Barcelona venç amb patiment a la Selecció de Vilanova 22 a 23 a la Lliga Catalana de Rugby

INEF Barcelona va aconseguir una importantíssima victòria aquest cap de setmana en el partit corresponent a la 3ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí després de vèncer a la Selecció de Vilanova 22 a 23.

Pàgina 1 de 108