L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

VÍDEOS: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina, Recopilatori SESSIÓ #5

Recopilatori de vídeos de la sessió 5 de Miquel Dalmau i Eli Marina, entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona, per compaginar els entrenaments a casa.

Les restriccions s'allarguen 2 setmanes més: no hi haurà Escoles Esportives com a mínim fins el 8 de Febrer

Les noves restriccions anunciades pel Procicat per lluitar davant la COVID-19 durant el dia d'avui ens obliguen a ajornar 2 setmanes més l'inici de les Escoles Esportives, com a mínim fins el 8 de febrer. Us recordem que podeu seguir qualsevol novetat a través dels nostres canals de comunicació.

INEF Barcelona, únic Club amb jugadores nominades a totes les posicions al XV de la Dècada de la FCR

Les votacions al XV de la Dècada de la Federació Catalana de Rugby (FCR) van finalitzar la setmana passada. Més de 6000 aficionats van donar la seva opinió a través de les Xarxes Socials, amb una majoria de jugadores que han passat tant per INEF Barcelona i el GEiEG. INEF Barcelona és l'únic Club català on hi ha jugadores nominades que han passat per la casa a totes les posicions.

La FER escull el XV de la Dècada: vàries jugadores d'INEF Barcelona entre les seleccionades

La Federació Espanyola de Rugby (FER) busca el XV de la Dècada de les Leonas entre els seguidors, amb notable presència de jugadores que han passat pel Club Esportiu INEF Barcelona entre les seleccionades.

Decidit el XV de la Dècada per la FCR: majoria de jugadores d'INEF Barcelona entre les escollides

La Federació Catalana de Rugby (FCR) ha donat veu a l'afició per escollir el seu XV preferit de la Dècada tant a categoria masculina com femenina i aquesta ha parlat. Les jugadores d'INEF Barcelona com el GEiEG, equips catalans que han jugat també a Divisió d'Honor estatal aquesta dècada, omplen majoritàriament aquest XV estelar.

VÍDEOS: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina, Recopilatori SESSIÓ #4

Nou recopilatori de vídeos de la plataforma de videos de YouTube de Gymnasterzz TEAM de Miquel Dalmau i Eli Marina, entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per continuar amb els entrenaments mentres durin les restriccions per combatre la COVID-19.

S'aplaça el retorn de les Escoles Esportives com a mínim fins el 18 de Gener

Degut a les noves mesures establertes pel Govern de la Generalitat de Catalunya per lluitar la COVID-19, l'inici de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona s'ajornen una setmana com a mínim, fins el 18 de Gener. Si durant el transcurs d'aquests dies hi ha més restriccions al respecte, us farem arribar la informació a través dels nostres canals de comunicació.

VÍDEOS: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina, Recopilatori SESSIÓ #3

La plataforma de videos de YouTube de Gymnasterzz TEAM de Miquel Dalmau i Eli Marina, entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona, ens ajuda a continuar amb els entrenaments a casa durant aquestes vacances de Nadal.

Pàgina 1 de 130

app inef barcelona