L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

Protocol d'actuació per a la tornada de les competicions oficials d'àmbit estatal i caràcter no professional 2020/2021

Protocol d'actuació per a la tornada de competicions oficials d'àmbit estatal i caràcter no professional, subscrit per totes les comunitats autònomes, Federació Espanyola de Municipis i Províncies, Federacions Esportives Espanyoles, Associació de l'Esport Espanyol, Comitè Paralímpic Espanyol, Comitè Olímpic Espanyol i organitzadors de competicions.

Joan Codina, nou entrenador de l'equip de rugby femení

Joan Codina Prieto és el nou entrenador de l'equip de rugby femení per a la temporada 2020-2021 després de l'acord al que ha arribat amb la directiva del Club Esportiu INEF Barcelona.

Bet Boloix, nova manager de l'equip de rugby femení

Bet Boloix, icone del rugby català, és la nova manager de l'equip de rugby femení de l'INEF Barcelona després de l'acord amb el que ha arribat amb la directiva del Club.

VIDEO: Presentació campanya INEF Barcelona rugby femení 2020-2021 "Jo m'hi apunto, i tu?"

Arrenca l'il·lusionant projecte de recuperació de les senyes d'identitat de l'equip de rugby femení del Club Esportiu INEF Barcelona per a la temporada 2020-2021. "Jo m'hi apunto, i tu?"

Els escenaris d'inici de temporada pels equips de l'INEF a la Lliga Catalana de Rugby

La Junta Directiva de la Federació Catalana de Rugby va reunir-se la setmana passada amb els representants dels clubs catalans per avaluar la situació del rugby a Catalunya amb la pandèmia de la COVID-19.

La secció de rugby arrenca la pretemporada

La secció de rugby ha començat la pretemporada aquesta setmana passada amb entrenaments programats a les instal·lacions de l'INEFC per tal de recuperar el to físic de cara a la 2020-2021.

Calendari Provisional de Competicions de Gimnàstica Artística (GAM-GAF) 2020

La Reial Federació Espanyola de Gimnàstica (RFEG) ha fet públic recentment que continua vigent el Calendari Provisional de les Competicions de Gimnàstica Artística Femenina i Masculina per a la temporada 2020. S'espera realitzar els Campionats d'Espanya a finals d'any.

Filtrat l'esborrany del "Protocolo armonizado de actuación para la vuelta de competiciones oficiales de ámbito estatal no profesional de categoría absoluta" del CSD

El Consejo Superior de Deportes (CSD), el Grupo de Tareas para el Impulso del Deporte (GTID), les Comunitats Autònomes i les Federacions d'esports professionals i federats, continuen treballant en l'elaboració de protocols sanitaris que permetin la tornada a la pràctica esportiva amb garanties sanitàries per la temporada vinent, sempre condicionat a la situació de la pandèmia del COVID-19.

INEF Barcelona i R.C. L'Hospitalet finalitzen l'acord de col·laboració entre les dues entitats

El Club Esportiu INEF Barcelona i el RC L'Hospitalet han donat per finalitzat de forma consensuada aquest estiu l'acord de col·laboració entre les dues entitats pels equips femenins de rugby que estava vigent després de tres temporades.

Pàgina 1 de 127

app inef barcelona