Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Blessing Ijeoma, nou fitxatge de l'INEF-L'Hospitalet

Blessing Ijeoma Orji és nova jugadora de l'INEF-L'Hospitalet per la temporada 2019-2020 després d'haver-se confirmat la seva arribada a principis de setmana. La tercera línia, provinent de l'UE Santboiana i habitual a les convocatòries de la Selecció Catalana, arriba a la Lliga Iberdrola per a desenvolupar el seu potencial al màxim nivell.

INEF-Marina participa al Trophée Condor de Cazouls

INEF-Marina va disputar del 15 a 17 d'Agost el Trophée Condor de tamborí outdoor a la localitat francesa de Cazouls amb la participació dels equips més potents de França.

Comença la pretemporada per l'equip de rugby femení

L'equip de rugby femení començarà la pretemporada aquest dilluns 19 d'agost a les instal·lacions de la Feixa Llarga amb un projecte carregat d'il·lusions renovades, una plantilla renovada i un staff tècnic nou encapçalat per Pablo Arévalo.

13è Torneig Internacional Tambeach de Catalunya el 7 i 8 de setembre

La Federació Catalana de Tamborí organitza el 13è Torneig Internacional Tambeach de Catalunya el 7 i 8 de setembre del 2019 amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú (Platja del Far), el qual disputaran alguns dels jugadors de l'INEF-La Marina.

Lupe López, internacional per Colòmbia, nou fitxatge de l'INEF-L'Hospitalet

Guadalupe De La Cruz López Botero "Lupe" nascuda a Ibagué (Tolima, Colòmbia) el 12/1/1988 és nou fitxatge de l'INEF-L'Hospitalet per a la temporada 2019-2020. La jugadora internacional colombiana, olímpica a Río 2016, provinent del CR Majadahonda, arriba a la Feixa Llarga per reforçar la posició de Centre.

Calendari de les Escoles Esportives 2019-2020

Ja està disponible per la seva consulta el Calendari de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona 2019-2020. L'inici de l'activitat del curs serà el 16 de setembre mentre que el darrer dia serà el 18 de juny.

Alma Torras, nova incorporació per INEF-L'Hospitalet

INEF-L'Hospitalet continua sumant incorporacions de cara a la temporada 2019-2020 i aquesta setmana s'ha confirmat el fitxatge de l'Alma Torras, jugadora internacional amb la Selecció Espanyola de XV, provinent del XV Hortaleza que arriba per reforçar la posició de tercera línea.

María Casado abandona INEF-L'Hospitalet i serà la nova entrenadora del CRC Pozuelo

María Casado deixarà INEF-L'Hospitalet aquesta temporada i començarà la seva carrera com entrenadora a Madrid després d'haver arribat a un acord amb el CRC Pozuelo per dirigir l'equip femení i ser la persona responsable de l'Escola del club madrileny.

Pàgina 1 de 108