Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

VÍDEO: El Casal d'Estiu al Club Esportiu INEF Barcelona

Coneix alguns detalls de les Estades d'Estiu al Club Esportiu INEF Barcelona, el Casal d'Estiu d'activitats esportives i lúdiques que realitzem a les instal·lacions de l'INEFC en un video d'1 minut de la Laura Esbrí, la nostra Directora Tècnica.

VII Trofeu Vila de Salt de GAF

Del 21 al 23 de juny ha tingut lloc al Pavelló Municipal de la localitat gironina de Salt el VII Trofeu Vila de Salt, una competició que ja és tradició i que serveix de tancament de temporada per alguns clubs i un dels últims test de cara al Campionat d'Espanya per altres. Les gimnastes de l'INEF Barcelona van participar.

Historias con Alma: María Ribera i Helen Roca, entrevistades a La Sexta

María Ribera i Helen Roca, entrenadores de l'INEF-L'Hospitalet i el CRAT A Corunya, van ser entrevistades per La Sexta a la Final de la Lliga Iberdrola per xerrar sobre la seva passió, el rugby, com han arribat al cim i les dificultats que pateixen. Coneix la seva història al següent vídeo:

Gala de Final de Curs de l'Escola de Circ 2019

El dijous 13 de juny vam poder viure un dels moments més especials de l'any amb la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona a les instal·lacions de l'INEFC.

Festa de Final de Curs de les Escoles Esportives 2019

El Club Esportiu INEF Barcelona va celebrar, com ja és tradició, la festa de comiat de les Escoles Esportives. Després de molts mesos compartint grans moments al gimnàs, els alumnes i professors van voler compartir amb les famílies una jornada festiva fent una exhibició de tot alló après.

Reunió de les Estades d'Estiu 2019, dimecres 26 a les 18h a INEFC

Queda poc per començar les Estades d'Estiu i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa que es durà a terme el proper dimecres 26 de juny a les 18:00 hores a INEFC.

INEF-Marina Campió de la Lliga Catalana de tamborí indoor!

Aquest cap de setmana va disputar-se al Pavelló de Vilanova i la Geltrú un nou torneig de la Lliga Catalana de tamborí indoor on INEF-Marina masculí va aconseguir proclamar-se nou Campió de la competició.

INEF-L'Hospitalet, 4ª posició a la classificació final de la III GPS Copa de la Reina 7s

INEF-L'Hospitalet va finalitzar a la 4ª posició a la classificació final de la III GPS Copa de la Reina 7s després de la disputa aquest cap de setmana de la 3ª sèrie que va tenir lloc a l'Hotel Montecastillo (Jérez de la Frontera, Càdiz). El CR Majadahonda va proclamar-se novament campió.

Amistós entre els Óssos i el Medicals RFC a la Foixarda

Aquest cap de setmana els Óssos van disputar un partit amistós a La Foixarda davant el Medicals RFC de Newcastle, equip anglès que actualment es troba disputant el seu Tour d'Estiu 2019 per diferents llocs d'Europa.

Losada i Casado, novament convocades amb les Leonas7s per preparar el Campionat d'Europa de Seven a Marcoussis

Losada i Casado han entrat a la última convocatòria del seleccionador Pedro de Matías prèvia al viatge a Marcoussis per disputar el Campionat d'Europa de rugby seven que tindrà lloc el proper 29 i 30 de juny. Les jugadores estaran concentrades del 19 al 26 de juny i d'aquí sortirà la llista defitiniva.

Resum de la participació d'INEF-L'Hospitalet a la 3ª sèrie de la GPS Copa de la Reina 7s de Montecastillo oferit per "L'H en Joc"

L'H en Joc, el programa esportiu de referència de la TV de L'Hospitalet, ofereix una setmana més el resum del partit de l'INEF-L'Hospitalet a la 3ª sèrie de la GPS Copa de la Reina 7s de Montecastillo. Min. 22.

Losada, Casado i les Leonas7s completen la millor actuació de l'any a les World Rugby Seven Series de Biarritz

Les Leonas7s, amb la María Casado i la María Losada a les seves files, van segellar l'objectiu de la permanència per la porta gran aconseguint la 4ª posició final a les World Rugby Seven Series de Biarritz que va tenir lloc aquest cap de setmana.

Pàgina 1 de 86