L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #6

Nous vídeos del Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, finalitzant la sessió 1 d'exercicis. Avui, seqüència de gomes!

Horaris temporals de les Escoles Esportives de l'INEF Barcelona

Després de l'anunci sobre el retorn de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona, volem recordar que les les activitats tindran uns horaris temporals especials fins a nou avís, per tal de respectar el confinament nocturn.

Les activitats esportives de l'INEF Barcelona tornen el 23 de novembre

Era una notícia esperada per tothom i ara ja és oficial: les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona tornen a partir del dilluns 23 de novembre. Les activitats finalitzaran a les 20:45h, per tal de respectar el confinament nocturn a partir de les 10.

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #5

Nous vídeos del Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, finalitzant la sessió 1 d'exercicis, treballant avui elements de força. Ja queda menys per tornar a les Escoles Esportives!

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #4

Nous vídeos del Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, on aconsella als alumnes de les Escoles Esportives exercicis d'activació muscular i verticals.

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #3

Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, ens ajuda a mantenir l'activitat física a casa aquests dies per l'aturada de les Escoles Esportives. Avui, sessió de flexibilitat d'espatlles i de cames!

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #2

Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, ens ajuda a mantenir l'activitat física a casa aquests dies per l'aturada de les Escoles Esportives. Avui, sessió d'escalfament!

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #1

Miquel Dalmau i Eli Marina, entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona, han preparat una sèrie de vídeos per ajudar a mantenir l'activitat física a casa dels alumnes de les Escoles Esportives durant l'aturada per les restriccions del COVID-19. Avui, presentació i activació metabòlica!

INEFC tanca les instal·lacions i el Club Esportiu suspèn temporalment l'activitat

Atès que els casos de coronavirus segueixen incrementant‐se malgrat les mesures de precaució i restricció adoptades fins ara, el Govern de la Generalitat ha decretat el tancament temporal de totes les instal·lacions esportives, excepte les dedicades a tecnificació, fet que afectarà a totes les activitats del Club Esportiu INEF Barcelona i les seves seccions.

Pàgina 1 de 7

app inef barcelona