Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

Gala d'exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ 2021

El dimecres vam retrobar-nos amb les families després de molt de temps per poder celebrar un dels moments més especials de la temporada amb la Gala d'exhibició de final de curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona a les instal·lacions de l'INEFC.

Última hora! Apunta't als "Entrenaments lliures" al Club aquest estiu

El Club Esportiu INEF Barcelona ha obert un procés d'inscripció a entrenaments lliures per les tardes de forma extraordinària durant el període de les Estades d'Estiu, del 28 de juny fins a finals de juliol, a les instal·lacions de l'INEFC. L'horari d'activitats serà de dilluns a dijous de 18 a 20h.

Les inscripcions a les Estades d'Estiu de Gimnàstica i de Circ avancen a bon ritme

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que el volum d'inscripcions pel Casal d'Estiu i el novedós Casal d'Estiu de Circ 2021 avança a bon ritme, amb un termini previst fins el 18 de juny. Gaudeix de l'estiu a INEF, places limitades, no et quedis sense!

Jornada de "Portes Obertes" de l'Escola de Circ 2021

Arriba el final de curs i el Club recupera una de les activitats preferides per les famílies, la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona, a les instal·lacions de l'INEFC.

Preinscripcions Obertes per les Escoles Esportives 2021-2022, a partir del 31 de maig

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona estan tutelades pels professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

Preinscripcions Obertes per l'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup 2021-2022, a partir del 31 de maig

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta l'Escola de Gimnàstica Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup amb la voluntat de conèixer aquestes dues modalistes gimnàstiques i amplianr la seva oferta esportiva de qualitat. Les classes estan tutelades per professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, ex-gimnastes d'alt nivell o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

Preinscripcions Obertes per l'Escola de Circ 2021-2022, a partir del 31 de maig

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta l'Escola de Circ, una activitat innovadora en paral·lel amb les activitats esportives actuals amb l'objectiu d'acostar als infants el món del circ.

Tornen els horaris habituals de les activitats esportives i les seccions del Club, a partir del 10 de maig

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que amb el final de l'Estat d'Alarma i la caiguda del toc de queda, a partir del dilluns 10 de maig recuperarem els horaris habituals a les activitats de les Escoles Esportives, l'Escola de Circ i les seccions esportives.

Preinscripcions Obertes per les Estades Esportives d'Estiu 2021 a INEF Barcelona

Nova edició de les Estades Esportives d'Estiu organitzades pel Club Esportiu INEF Barcelona, amb els millors professionals i les millors instal·lacions. L'objectiu és formar i educar el nen/a a través de l'esport, en concret la gimnàstica artística. Inscripció oberta a partir del 26 d'abril fins al 18 de juny.

Pàgina 1 de 10

app inef barcelona