Actualitat Activitats Esportives - Club Esportiu INEF Barcelona

VÍDEO: El Casal d'Estiu al Club Esportiu INEF Barcelona

Coneix alguns detalls de les Estades d'Estiu al Club Esportiu INEF Barcelona, el Casal d'Estiu d'activitats esportives i lúdiques que realitzem a les instal·lacions de l'INEFC en un video d'1 minut de la Laura Esbrí, la nostra Directora Tècnica.

Gala de Final de Curs de l'Escola de Circ 2019

El dijous 13 de juny vam poder viure un dels moments més especials de l'any amb la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona a les instal·lacions de l'INEFC.

Festa de Final de Curs de les Escoles Esportives 2019

El Club Esportiu INEF Barcelona va celebrar, com ja és tradició, la festa de comiat de les Escoles Esportives. Després de molts mesos compartint grans moments al gimnàs, els alumnes i professors van voler compartir amb les famílies una jornada festiva fent una exhibició de tot alló après.

Reunió de les Estades d'Estiu 2019, dimecres 26 a les 18h a INEFC

Queda poc per començar les Estades d'Estiu i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa que es durà a terme el proper dimecres 26 de juny a les 18:00 hores a INEFC.

Inscripcions Obertes per les Escoles Esportives 2019-2020

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona estan tutelades pels professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

Inscripcions Obertes per l'Escola de Circ 2019-2020

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta l'Escola de Circ, una activitat innovadora en paral·lel amb les activitats esportives actuals amb l'objectiu d'acostar als infants el món del circ.

Gala de Final de Curs de l'Escola de Circ 2019

El dijous 13 de juny a les 18:30 tindrà lloc a les instal·lacions de l'INEFC la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona, una de les activitats que més èxit ha tingut aquests darrers anys.

El Club, tancat del 13 al 23 d'abril per vacances de Setmana Santa

El Club Esportiu INEF Barcelona recorda que del 13 al 23 d'Abril estem de vacances de Setmana Santa i la celebració de Sant Jordi, per tant, no hi haurà activitat esportiva al gimnàs així com atenció al públic, tal com vam anunciar al calendari d'inici del curs. Tornarem a partir del 24 d'Abril en els horaris habituals.

Preinscripcions Obertes per les Estades Esportives d'Estiu 2019 a INEF Barcelona

Nova edició de les Estades Esportives d'Estiu organitzades pel Club Esportiu INEF Barcelona, amb els millors professionals i les millors instal·lacions. L'objectiu és formar i educar el nen/a a través de l'esport, en concret la gimnàstica artística. Inscripció oberta a partir del 1 d'abril fins al 14 de juny.

Gala de fi d'any de l'Escola de Circ de l'INEF Barcelona

El primer trimestre de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona va finalitzar amb una sessió en la que van participar conjuntament adults i nens, pares, mares, fills i filles, tot explorant les possibilitats dels materials circenses.

L'activitat gimnàstica torna a les Escoles Esportives

L'activitat gimnàstica de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona torna a partir del dimarts 8 de Gener. Després de les vacances de Nadal, s'han produït moviments de places per tant us recomenem que consulteu a l'Oficina d'Atenció al Soci la vostra situació a la llista d'espera o si hi ha alguna plaça disponible.

Classes d'iniciació a la cal·listènia a INEF Barcelona

El projecte de la cal·listènia comença a arrancar al Club Esportiu INEF Barcelona amb un parell de sessions introductòries que tindran lloc avui dia 22 com el dia 29 de novembre, de 20:15 a 20:45. Les classes informatives donaran a conèixer les bases de l'activitat, són totalment gratuïtes i estan obertes al públic.

Pàgina 1 de 4