Actualitat Activitats Esportives - Club Esportiu INEF Barcelona

Gala de fi d'any de l'Escola de Circ de l'INEF Barcelona

El primer trimestre de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona va finalitzar amb una sessió en la que van participar conjuntament adults i nens, pares, mares, fills i filles, tot explorant les possibilitats dels materials circenses.

L'activitat gimnàstica torna a les Escoles Esportives

L'activitat gimnàstica de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona torna a partir del dimarts 8 de Gener. Després de les vacances de Nadal, s'han produït moviments de places per tant us recomenem que consulteu a l'Oficina d'Atenció al Soci la vostra situació a la llista d'espera o si hi ha alguna plaça disponible.

Classes d'iniciació a la cal·listènia a INEF Barcelona

El projecte de la cal·listènia comença a arrancar al Club Esportiu INEF Barcelona amb un parell de sessions introductòries que tindran lloc avui dia 22 com el dia 29 de novembre, de 20:15 a 20:45. Les classes informatives donaran a conèixer les bases de l'activitat, són totalment gratuïtes i estan obertes al públic.

L'Escola de Circ de l'INEF Barcelona, novament protagonista al Catakrac de Betevé

L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona va tornar a ser protagonista aquest cap de setmana al Catakrac, el programa infantil de Betevé que s'emet dissabtes i diumenges on es mostren activitats lúdiques que poden fer els nens i nenes a la ciutat de Barcelona.

El Circ de l'INEF Barcelona, novament protagonista al Catakrac de BTV

Aquest cap de setmana podrem gaudir d'una nova aparició de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona al Catakrac de BTV. Els joves artistes del futur ens mostraran les seves habilitats, dissabte 20 de 8 a 9:25h.

"Sold Out" de les Escoles Esportives de l'INEF Barcelona

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona han registrat un nou "sold out" aquesta temporada. Actualment tot està exhaurit i no queden places disponibles a les classes dirigides, excepte circ en miniatura. Sí que hi han places per entrenaments lliures.

Pàgina 1 de 5