Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

Breus

Breus (9)

Altres notícies del Club Esportiu INEF Barcelona en format breu.

Veure articles ...

COMUNICAT | Informació dirigida als Socis del Club Esportiu INEF Barcelona

Tal com vam informar a l'anterior comunicació, seguint les recomenacions de la Generalitat de Catalunya, els centres educatius i universitats com INEFC estaran tancats durant un temps per la pandèmia del COVID-19, per tal d'evitar la propagació del virus. Afegim nova informació dirigida als nostres socis. Seguim atenent consultes només per correu electrònic. Gràcies per la vostra comprensió, cuideu-vos i #JOEMQUEDOACASA.

COMUNICAT | L'activitat del Club Esportiu INEF Barcelona s'atura pel COVID-19

Seguint les recomenacions de la Generalitat de Catalunya, els centres educatius i universitats com INEFC romandran tancats durant la pandèmia del COVID-19, per tal d'evitar la propagació del virus. Per tant, queden suspeses les classes de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona, a l’espera d’aconteixements. Ara, la salut és el més important.

Avui dilluns 24 de febrer, NO hi hauran activitats de les Escoles Esportives

Volem recordar que avui dilluns 24 de febrer, NO hi hauran activitats al club. Per aquells que només veniu els dilluns a les activitats, NO PODEU RECUPERAR la sessió el dimecres. Agraïm la vostra comprensió.

Darrer dia de les Escoles Esportives. Bon Nadal i bones festes de part del Club Esportiu INEF Barcelona! Tornem el 8 de Gener

Benvolgudes famílies, amics/gues, el Cos Tècnic i l’Equip Directiu del Club Esportiu INEF Barcelona us vol desitjar molt Bones Festes i bona entrada d’anyUs recordem que tret dels grups de competició, el gimnàs i l’oficina restaran tancats fins el dimecres 8 de gener, quan reiniciarem les activitats.

Calendari Escoles Esportives

Torna l'activitat al Club Esportiu INEF Barcelona

El Club Esportiu INEF Barcelona torna a obrir aquest dilluns 2 de setembre després d'estar tot l'Agost tancat per vacances. Cal informar que l'atenció al públic torna a estar operativa com és habitual a través dels canals habituals.

Objectiu: 1000 subscriptors al YouTube del Club Esportiu INEF Barcelona

Amics, socis, families i simpatitzants del Club Esportiu INEF Barcelona, necessitem la vostra ajuda i estem segurs que amb vosaltres ho aconseguirem ràpid i aviat. Ens hem marcat com objectiu aconseguir 1000 subscriptors al Canal de YouTube del Club Esportiu INEF Barcelona per tal de continuar les emissions en directe de forma gratuïta.

La APP Android del Club Esportiu INEF Barcelona torna a estar operativa

Volem informar que l'aplicació d'Android del Club Esportiu INEF Barcelona torna a estar operativa a la Google Play Store per la seva descarrega on podreu seguir la informació del Club al mòvil o fer les inscripcions a les activitats esportives.

Link APP INEF Barcelona: Google Play per Android

El Club Esportiu romandrà tancat l'1 de Maig

Volem recordar que el dimecres 1 de maig, dia internacional dels treballadors, el Club Esportiu INEF Barcelona romandrà tancat i no es realitzaran activitats esportives, ni classes dirigides ni es podran fer activitats per lliure. Per qualsevol consulta, contacteu amb l'Oficina d'Atenció al Soci.

Serveis mínims per la Vaga del dijous 21 de Febrer

El Club Esportiu INEF Barcelona informa a totes les families, amics i sòcies que davant la vaga convocada per al proper dijous 21 de febrer, garantim els serveis mínims en totes les activitats del Club. No obstant, aquestes activitats no es realitzaran de manera habitual a la resta de dies.

Benvolgudes famílies, amics/gues, el Cos Tècnic i l’Equip Directiu del Club Esportiu INEF Barcelona us vol desitjar molt Bones Festes i bona entrada d’anyUs recordem que tret dels grups de competició, el gimnàs i l’oficina restaran tancats fins el dimarts 8 de gener, quan reiniciarem les activitats.

COMUNICAT: Avui no hi haurà atenció al públic

El Club Esportiu INEF Barcelona vol informar que avui no hi haurà atenció al públic com és habitual. A partir de demà i durant 2 setmanes, l'Àlex Pérez estarà al capdavant de l'Oficina d'Atenció al Soci a l'espera de la tornada de la Laura Esbrí. Gràcies per la vostra comprensió.

Noves formes de pagament per les Activitats Esportives

El Club Esportiu INEF Barcelona, en la seva recerca per millorar els nostres serveis, ha implementat un nou sistema de pagament presencial per l'usuari i que ja està disponible. A partir d'ara, acceptem pagaments amb targeta de crèdit i NFC a través de Google i Apple Pay a l'Oficina d'Atenció al Soci.