L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Gimnàstica - Club Esportiu INEF Barcelona

Calendari Provisional de Competicions de Gimnàstica Artística (GAM-GAF) 2020

La Reial Federació Espanyola de Gimnàstica (RFEG) ha fet públic recentment que continua vigent el Calendari Provisional de les Competicions de Gimnàstica Artística Femenina i Masculina per a la temporada 2020. S'espera realitzar els Campionats d'Espanya a finals d'any.

2ª Fase de la Copa Catalana de Base 1P-1G-2P-2G-3P-3M-3G -Individual i per Equips- de GAF a Hostalets de Balenyà

Els propers 14 i 15 de març torna la competició de gimnàstica amb la 2ª fase de la Copa Catalana de Base -Individual i per Equips- dels grups 1P-1G-2P-2G-3P-3M-3G de GAF a Hostalets de Balenyà, amb la participació de les gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona.

Galeria de la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Manresa

Galeria de la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF al Pavelló Nou Congost de Manresa amb la participació del Club Esportiu INEF Barcelona.

Resultats de la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Manresa

Aquest cap de setmana va tenir lloc la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Manresa amb la participació del Club Esportiu INEF Barcelona.

Nova jornada de gimnàstica artística aquest cap de setmana amb la disputa de la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -8A-8B- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Manresa.

Resultats de la 1ª fase de la Copa Catalana de Base 4P-4M-4G-5P-5M-5G -Individual i per Equips- de GAF a Manresa

El Pavelló Nou Congost de Manresa ha estat l'escenari del tret de sortida de la competició oficial per les gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona aquesta temporada amb la celebració de la 1ª Fase de la Copa Catalana de GAF.

Galeria: 1ª fase de la Copa Catalana de Base 4P-4M-4G-5P-5M-5G -Individual i per Equips- de GAF a Manresa

Galeria d'imatges de la 1ª Fase de la Copa Catalana de GAF a Manresa, amb la participació del Club Esportiu INEF Barcelona.

Aquest cap de setmana torna la competició oficial per les gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona. Després de mesos d'entrenament i competicions amistoses, la 1ª Fase de la Copa Catalana de GAF tindrà lloc al Pavelló Nou Congost de Manresa.

Resultats del XI Torneig Osonagym de GAF a Vic

Abans de les festes de Nadal va tenir lloc eel XI Torneig Osonagym de gimnàstica artística femenina a Vic, amb la participació de Lucía Fernández, Iría López i María Cercós del Club Esportiu INEF Barcelona

Galeria: XI Torneig Osonagym de GAF a Vic

Galeria del XI Torneig Osonagym de GAF a Vic, amb la participació del Club Esportiu INEF Barcelona.

Pàgina 1 de 15

app inef barcelona