L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online però no hi ha atenció al públic presencial ni telefònica fins a nou avís. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Resultats del XI Torneig Osonagym de GAF a Vic - Club Esportiu INEF Barcelona

10 Gen

Resultats del XI Torneig Osonagym de GAF a Vic

Abans de les festes de Nadal va tenir lloc eel XI Torneig Osonagym de gimnàstica artística femenina a Vic, amb la participació de Lucía Fernández, Iría López i María Cercós del Club Esportiu INEF Barcelona

Pòdium i bones sensacions per començar el 2020

Les 3 gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona van participar el dissabte a nivell individual en categoria de Base 5G, on van demostrar el seu progrés a nivell individual. Lucía Fernández va destacar per una gran actuació en tots els aparells quedant entre les millors, el que li va valer per obtenir la 3ª posició final. María Cercos i Iría López van fer una actuació similar quedant-se a la 20 i 22ª posició respectivament.

La competició per equips va èsser diumenge, on INEF Barcelona va fer una actuació enorme que li va servir per pujar al pòdium obtenint la 3ª posició.

Darrera modificació el Divendres, 10 Gener 2020 22:31

app inef barcelona