Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

María Losada opta al premi de la "Leona" de la jornada 4 de la Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet va superar a l'Olímpico de Pozuelo aquest cap de setmana en un emocionant partit decidit en el tram final gràcies a una anotació de María Losada, trencant la línea de les madrilenyes. La seva actuació tant en atac com en defensa va ser fundamental per aconseguir la victòria davant l'actual campió de la Lliga Iberdrola. El Seleccionador José Antonio Barrio triarà aquesta setmana la Leona de la jornada 4.

María Losada i María Casado jugaran al Torneig Internacional d'Elx amb les Leonas7s

María Losada i María Casado, jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, han estat convocades per formar part de la Selecció Nacional Femenina de Seven que participarà en el Torneig Internacional d'Elx els dies 3 i 4 de novembre de 2018.

No hi ha qui les pari: INEF-L'Hospitalet, líder de la Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet s'ha situat líder en solitari després de la disputa de la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení al guanyar aquest cap de setmana a l'actual campió de la competició, el CR Olímpico de Pozuelo, per un ajustat 27 a 26 final i perdre el Sanse Scrum RC i el Majadahonda els seus corresponents partits.

María Losada, a la concentració de la Selecció de Rugby XV

María Losada, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, ha estat convocada per formar part de la Concentració de la Selecció Nacional del XV Femení, prèvia als dos Tests Match Internacionals ESPANYA - HONG KONG que tindran lloc a la Vila Joiosa el dia 11 de novembre de 2018 i ESPANYA - SUDÀFRICA que tindran lloc a la Vila Joiosa el dia 18 de novembre de 2018.

Galeria: Sabadell RC vs RC L'Hospitalet-INEF, J2 Lliga Catalana

Galeria de fotos del partit Sabadell RC vs RC L'Hospitalet-INEF corresponent a la 2ª jornada de la Lliga Catalana de rugby femení.

Galeria: INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo, J4 Lliga Iberdrola

Galeria de fotos de Jose Carrera per FemSpor, d'Ernesto Aradilla, rna_phtgrphy per Toque Fem i Ernesto Aradilla del partit INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo corresponent a la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení.

INEF Barcelona venç amb patiment a la Selecció de Vilanova 22 a 23 a la Lliga Catalana de Rugby

INEF Barcelona va aconseguir una importantíssima victòria aquest cap de setmana en el partit corresponent a la 3ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí després de vèncer a la Selecció de Vilanova 22 a 23.

L'Hospitalet-INEF guanya 3 a 62 al Sabadell RC a la Lliga Catalana

L'Hospitalet-INEF segueix amb pas ferm a la Lliga Catalana de rugby femení després de dos jornades al sumar la seva 2ª victòria aquest cap de setmana en la visita al Sabadell RC per un clar marcador de 3 a 62.

Aroa González, premiada per la seva trajectòria esportiva a la 1ª Gala del Rugby català

Aroa González va ser una de les grans protagonistes de la 1ª Gala del Rugby Català que va tenir lloc la nit de divendres al CDM del Port Fòrum, després de ser premiada per la seva trajectòria esportiva en categoria femenina.

María Casado aconsegueix la 9ª posició a Glendale amb les Leonas7s

La Selecció Femenina de Rugby Seven va disputar aquest cap de setmana una nova cita de les Womens World Seven Series a Glendale (USA) on van aixecar el Challenge Trophy després de quedar en 9ª posició. María Casado va ser l'única representant de l'INEF-L'Hospitalet a la competició.

Pàgina 1 de 44