Crònica: INEF-L'Hospitalet torna a caure per la mínima a La Corunya - Club Esportiu INEF Barcelona

12 febrer

Crònica: INEF-L'Hospitalet torna a caure per la mínima a La Corunya

INEF-L'Hospitalet va tornar a caure derrotat aquest cap de setmana per 10 a 5 davant el CRAT a Corunya a la 9ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Passen les jornades i la moneda sempre surt creu.

Cal despertar aviat si volem fugir de la promoció de descens

És la repetició d'un malson: INEF lluita, neda, però mor a la vora del mar i no aconsegueix la victòria. Aquesta temporada s'han escapat molts partits de la mateixa manera, han tingut masses cops la mel als llavis però se'n van sense el premi. És un càstig massa dur per les noies d'Stacy Duvenaige estar tan a sota de la classificació quan les rivals no han demostrat èsser pas tant superiors. Tot i això, la classificació al final dictarà sentència i de moment està escrit que patirem fins al final.

El partit va ser de gran lluita, amb unes condicions climatològiques força dures i un camp embarrat. Les Osses van donar primer i la Raquel Garcia posava el 0 a 5 a l'electrònic. L'equip gallec, que venia d'una ratxa negativa de joc, no va perdre la cara al partit fins que va igualar-lo abans d'arribar al temps de descans.

La segona part va transcorre de similar manera, cap equip volia donar el seu braç a tòrcer. Les Osses volien escalar posicions per aillar-se de la posició de descens que ocupen a l'actualitat mentre que les gallegues no volien perdre el fil dels primers llocs de la classificació. A poc més de 10 minuts pel final, Elsa Porto, que ja havia aconseguit el primer assaig, va repetir posant el 10 a 5 definitiu.

Nova derrota per la mínima que enfonsa una mica més a l'equip però que cal oblidar ja que aquest cap de setmana visitem el XV Sanse Scrum, un dels rivals directes. El Sanse es troba amb 11 punts i ens precedeix a la classificació, per tant, la victòria és transcendental si volem despertar del malson de la promoció de descens.

Fotos: Pablo de Pablos García

Darrera modificació el Dilluns, 12 Febrer 2018 22:15