Les Leonas7s finalitzen en una bona 7ª posició a París7s - Club Esportiu INEF Barcelona

Les Leonas7s finalitzen en una bona 7ª posició a París7s

María Ribera i María Casado, jugadores de l'INEF L'Hospitalet, han aconseguit amb aquest cap de setmana finalitzar amb una bona 7ª posició amb les seves companyes de les Leonas7s a l'última World Seven Series de la temporada a París.

Les Leonas7s tanquen l'any també a la 7ª posició de la classificació final

A la primera jornada, les Leonas7s van aconseguir el pas a quarts de final no sense dificultats. Tot i caure amb rotunditat amb les anfitriones per 20 a 0, van recuperar-se davant USA caient al darrer segon 21 a 14. Només valia la victòria davant Japó si volien tenir opcions d'accés als quarts i ho van aconseguir 10 a 21.

María Ribera va tornar a ser un dels puntals de l'equip i gràcies a la seva força i lideratge va substentar-se el joc de les seves companyes. María Casado, gràcies al seu joc incissiu, va participar tant de titular com sortint desde la banqueta en tots els partits, essent novament una de les jugadores fixes pel seleccionador.

La segona jornada fou molt difícil per les Leonas7s. A quarts es trobaven al davant de la totpoderosa Nova Zelanda que no va donar cap opció guanyant 38 a 0. En la lluita del 5 al 8è lloc novament es van topar en el camí amb USA, un partit que no va tenir res a veure amb el de la jornada anterior. El marcador, 5 a 33, ho diu tot. Aquest resultats abocaven a la selecció a la lluita per la 7ª-8ª posició amb Anglaterra.

Finalment, les Leonas7s van obtenir el premi merescut a una gran temporada aconseguint una gran victòria davant les angleses per 20 a 7 en un partit molt complet. Amb aquest resultat juntament amb els obtinguts a les altres sèries, Espanya finalitza 7ª a la classificació final de les World Seven Series d'aquesta temporada. Enhorabona noies.

Foto: @AljazBabnik