María Casado, entre les candidates al premi de la "Leona" de la jornada 3 de la Lliga Iberdrola - Club Esportiu INEF Barcelona

10 Oct

INEF-L'Hospitalet va aconseguir una gran victòria davant un dels favorits al títol, el CR Cisneros. L'equip va fer una pressió asfixiant a les madrilenyes i gran part de la culpa la va tenir María Casado, la internacional espanyola, que amb la seva intensitat i força va impedir fer el seu joc a les visitants. El Seleccionador José Antonio Barrio triarà aquesta setmana la Leona de la jornada 3.

Foto: rna phtgrphy per Toque Fem

Darrera modificació el Dimecres, 10 Octubre 2018 16:52