INEF Barcelona cau davant el líder RC Martorell - Club Esportiu INEF Barcelona

28 Gen

INEF Barcelona cau davant el líder RC Martorell

INEF Barcelona va veure tallada la seva bona ratxa de les darreres setmanes al caure aquest diumenge a La Foixarda a la 5ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí davant l'actual líder de la classificació, el RC Martorell.

Massa rival pels Óssos

Els Óssos havien experimentat una millora les últimes setmanes amb dues victòries consecutives que l'havien aupat a les primeres posicions de la Lliga però aquest cap de setmana es van topar amb un os, l'actual líder, el RC Martorell, un dels màxims candidats a l'ascens.

En un partit amb moltes alternatives i punts, l'equip va donar una gran imatge però no va ser suficient davant un Martorell que va mostrar-se superior, demostrant perquè ocupa la primera posició, sabent trobar escletxes a la línea dels Óssos per anotar en els moments claus.

L'equip va continuar amb la seva millora en el joc però no va ser suficient per poder aconseguir la victòria. Ara l'equip descansa la setmana vinent i viatjarà d'aquí 15 dies a Sitges per disputar la 6ª jornada davant el RC Sitges B, penúltim a la classificació. Els Óssos intentaran continuar amb la seva escalada a la classificació, on actualment ocupen la 6ª posició amb 10 punts.

LLIGA CATALANA

Foto: Jaume Andreu Photography