INEF Barcelona participarà a l'International Captain's Day a Irlanda - Club Esportiu INEF Barcelona

26 febrer

INEF Barcelona participarà a l'International Captain's Day a Irlanda

La secció de rugby de l'INEF Barcelona participarà el proper dissabte 9 de març en un dels seus clàssics amistosos internacionals que disputa durant la temporada. En aquesta ocasió, viatjaran a Irlanda per disputar l'International Captain's Day.

Torneig amistós de rugby a Irlanda amb participació d'INEF Barcelona

El Railway Union R.F.C. d'Irlanda organitza l'Internationl Captain's Day, un Torneig amistós de rugby en categoria masculina i femenina que reuneix a equips de diferents països. La competició, que començarà el dissabte 9 de març a partir de les 12h, es realitzarà en format de quadrangular i tindrà la participació de la secció de rugby de l'INEF Barcelona a les dues categories. A la categoria masculina, a més d'INEF Barcelona i el Railway Union, jugaran els equips francesos de "Els Papas" i els "Biarnes Bears Rugby" mentre que a la competició femenina també jugaran el Wicklow irlandés i la Washington State University, a més de l'INEF i l'equip local.

Font: Railway Union R.F.C.