I Copa José Antonio Sancha: la gran festa del rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

08 Abr

I Copa José Antonio Sancha: la gran festa del rugby

Aquest cap de setmana va disputar-se la I Copa José Antonio Sancha de Prada, en homenatge al nostre fundador i una de les figures pioneres del rugby a Catalunya i Espanya, creant el primer equip femení.

Una festa del rugby

Els Óssos van viatjar a Lleida per enfrontar-se als seus germans de l'INEF Lleida, un conjunt que actualment a un nivell superior, ja que està competint a la Divisió d'Honor. Va ser un partit de germanor entre dues intitucions amigues, un partit esperat per tots dos equips ja feia temps i que va servir per homenatjar al nostre estimat Sancha. Després del seu 80è aniversari i l'estrena del Camp de rugby de l'INEF Barcelona amb seu nom, aquest dissabte tots dos conjunts van voler inaugurar la I Copa José Antonio Sancha, un partit que va ser una festa amb un resultat clar i contundent pels nostres amics lleidetans de 99 a 0. Esperem que aquesta Copa es converteixi en tradició per molts anys.

Foto: Edu Rois

Darrera modificació el Dilluns, 08 abril 2019 06:50