8 Ósses amb les Bès7ies per preparar el Campionat Autonòmic de sevens femení - Club Esportiu INEF Barcelona

8 Ósses amb les Bès7ies per preparar el Campionat Autonòmic de sevens femení

La selecció catalana de rugby a VII femenina apujarà el teló el proper dilluns a la Feixa Llarga. Les Bès7ies arrenquen la temporada a l’Hospitalet i ho fan amb una nova cara al capdavant: Pablo Arévalo, entrenador aquesta temporada de la UE Santboiana femení i ex membre de l’staff tècnic de la selecció espanyola de sevens que va disputar els Jocs Olímpics i les Sèries Mundials.

INEF-L'Hospitalet és l'equip que més jugadores aporta pel Campionat Autonòmic de sevens de les Bès7ies

Amb aquest aval, Arévalo posa en marxa l’equip femení de les Bès7ies de cara a la cita més important de la temporada: el Campionat Autonòmic de sevens femení del 29 de juny a Lugo (Galícia). Per començar, el seleccionador ha convocat 22 jugadores de set clubs diferents, que se citaran a la Feixa Llarga dilluns a les 21h.

El nou tècnic no estarà sol, doncs estarà ajudat per Eli Martínez, que entrenarà amb ell sempre que els seus compromisos internacionals li permetin. Martínez ja va entrenar la passada campanya les Bès7ies, que van aconseguir dues quartes posicions als tornejos d’Algarve i Benidorm.

Aquesta és la convocatòria de les Bès7ies:

INEF-L’Hospitalet: Kat Keller, Mercè Viñals, Bea González, Anna Ramón, Carla Rodríguez, Laia Azorín, Alysha Stone, Anna Barbanti

BUC: Magda Verdú, Anna Puigmartí, Sílvia Sicart, Jana Gomà, Aina Trabado, Júlia Trabado, Alba Camacho

GEiEG: Judith Vélez, Paula Xutglà, Cristina Batchellí

CN Poble Nou: Sílvia Julià