INEF-L'Hospitalet perd davant el Sanse Scrum RC i encara no coneix la victòria a la Lliga Iberdrola - Club Esportiu INEF Barcelona

23 Oct

INEF-L'Hospitalet va tornar a caure aquest cap de setmana davant el Sanse Scrum RC, en partit corresponent a la 3ª jornada de la Lliga Iberdrola que es va disputar al Camp de las Terrazas. Les noies de Pablo Arévalo encara no coneixen la victòria en competició oficial.

Temporada difícil i de transició per INEF-L'Hospitalet

Després de 3 jornades de competició, INEF-L'Hospitalet continua sense conèixer la victòria al caure aquest darrer diumenge al Camp de las Terrazas davant el sorprenent Sanse Scrum RC de María Ribera, que compta les jornades per victòries. Les Ósses sembla que necessitaran un temps d'acoplament als nous conceptes degut als nombrosos canvis a la configuració de la plantilla que estan afectant al seu rendiment habitual.

A la 1ª part, les Ósses van sortir donant la cara com és habitual, amb la intenció de dominar al partit. Tot i això, patien en defensa en excès quan no disposaven de la posessió de l'òval. Després d'uns minuts d'alternatives, les madrilenyes mica en mica anàven guanyant terreny, ja fós per carrera o patades buscant les esquenes. En una d'elles, es van situar a la zona de 22, provocant que un rebuig fluix esdevenís en la jugada de la primera anotació de l'internacional Bea Domínguez.

Sense temps per llepar-se les ferides, les Sanseres a la jugada següent sorprenien per la banda amb una nova carrera de Blanca Die que les plantava a la 22. Amb molt de treball, les locals golpejaven de nou gràcies a l'exjugadora d'INEF María Casado per posar el 10 a 0. La transformació, a més, anava dins, posant 2 anotacions de distància. El cop moral per les Ósses va ser molt dur ja que fins ara estaven realitzant un bon partit.

Minuts després, Ani Iglesias intentava retallar distàncies mitjançant una patada de 40 metres que es va quedar curta. Les Ósses van reaccionar, van posar gran intensitat però ofensivament van ser previsibles, no van posar en greus problemes a les locals. Amb 12 a 0 vam arribar al descans.

La 2ª part va començar amb 3 punts més de les locals gràcies a un cop de càstig que ampliaven la diferència 15 a 0. Semblava un cop quasi definitiu pel partit, que s'estava definint per ser de pocs punts però INEF-L'Hospitalet va trobar una finestra d'oportunitat. Anna Barbanti feia una patada baixa a camp contrari que sorprenia, posant a l'equip a la zona de 22. Allà, Bless Orji per fi demostrava la seva fortalesa i s'estrenava aquesta temporada a la Lliga Iberdrola amb la seva primera anotació. A més, la transformació d'Ani Iglesias anava dins i feia que, amb el 15 a 7, s'obrís de nou el partit.

L'esperança però va durar pocs minuts doncs 5 minuts després, amb una jugada molt treballada, les Sanseres trobessin una nova escletxa defensiva movent la pilota de banda a banda posant el 22 a 7. Les Ósses ho van intentar, van portar el pes del partit a la 2ª part però les Sanseres van saber aprofitar millor les seves ocasions. Al 70, tornaven a anotar posant el 27 a 7 definitiu. Resultat excessiu per unes Ósses que ho van intentar però que no van saber trencar la muralla rival.

LLIGA IBERDROLA

Foto: RGL