INEF-L'Hospitalet dona la cara però cau davant les Cocos - Club Esportiu INEF Barcelona

17 Des

INEF-L'Hospitalet dona la cara però cau davant les Cocos

Resultat massa contundent per INEF-L'Hospitalet aquest diumenge a la 7ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení en partit que el va enfrontar al Corteva Cocos Rugby, una de les sensacions de la temporada. Les Ósses van donar la cara però van caure 43-0.

Unes Ósses combatives cauen a Sevilla enfront a un poderós Corteva Cocos

INEF-L'Hospitalet va tancar la primera volta de la Lliga Iberdrola visitant el difícil camp de la Cartuja per jugar contra el Corteva Cocos Rugby de Sevilla, un dels equips revelació de la temporada. Les Ósses venien de sumar el primer triomf de la temporada la jornada anterior i buscaven sumar més punts a la classificació per fugir de les places de perill però no va poder ser.

L'equip dirigit per Pablo Arévalo va oferir una gran imatge, plantejant un partit molt seriós, amb un equip molt organitzat defensivament però les Cocos van fer valer les seves virtuts, el seu major pes a les davanteres i la seva força al maul. per emportar-se la victòria per un abultat 43 a 0.

Les Ósses van sortir molt concentrades a l'inici del partit, amb una sòlida defensa, dominant les situacions de touche en defensa i en atac, posant en dificultats a l'equip local. Alma Torres i Alysha Stone, amb una doble ruptura, van situar a l'equip dins a la zona de 22 però malauradament l'ocasió es va desaprofitar. Les Cocos, en 15 minuts van capgirar la dinàmica del partit dominant certes fases ofensives i en tres accions similars, amb una touche i un poderós maul, van aconseguir tres assatjos posant al 25' de joc el 19-0. Abans d'arribar al descans, en una nova acció en atac, les Cocos ampliaven la diferència posant el 26-0.

Malgrat el resultat en contra, les Ósses mai van perdre la compostura i després del descans, les Ósses van reaccionar per mitjà d'Alysha Stone, que va posar a l'equip en situació de reduir distàncies però novament les Cocos van frenar l'ofensiva. Mica en mica les locals van començar a jugar a camp contrari fins a generar una nova situació favorable pels seus interessos. Al 17' Bea González era expulsada temporalment i tot i la gran defensa de les Ósses, després de vàries faltes, les locals aconseguien un assaig de càstig al 24' que era la sentència definitiva (33-0). Amb el temps pràcticament complert, dos nous assatjos completaven el 43 a 0, un resultat massa ampli pel que vam veure al terreny de joc.

Les Ósses tanquen la primera volta en promoció i el seu pròxim compromís és aquest cap de setmana davant el CR Cisneros a Madrid, un conjunt que defensivament és el millor del campionat.

Som-hi Ósses!

Fitxa Tècnica

Corteva Cocos RC: Irene Pascual, Margarita Rodríguez, María Sobrinos, Kasandra Sylla, Inma Blanco Gemma Sánchez, Jessica Arana, Shannon Mato, Elena Peces, Lola Gracia, Marta García, Cristina González, Sasha Hallet-Mahuika, Dolori Viega i Cristina Cabas.

També van jugar: Marina Cerezales, Meredith De Luis, Marta Chacartegui, Noelia García, Marieta Román, Cristina Ramírez, Ana Martínez i Marlie Doriston.

INEF l'Hospitalet: Verónica Nuñez, Jordina Marba, Miriam Alsasua, Gara Basilio, Montse Leuga, María Cid, Alma Torras, Beatriz González, Lidia Gómez, Anna Barbanti, Ilham Chouaib, Carla Rodríguez, Alysha Stone, Guadalupe López i Ana Iglesias.

També van jugar: Berta Fernández, Julie Gori, Maria Soriano, Annia Segarra, Bless Orji, Helena Rodríguez, Estefania Rodríguez i Raquel Bernardos.

-Árbitre: Pedro José Pérez (Madrid). .

- Primer Temps: 5-0 15 'assaig Margarita Rodríguez, 12-0 20' assaig Kas Sylla transformat Lola Gràcia, 19-0 24' assaig Maria Sobrinos transformat Lola Gràcia, 26-0 29' assaig Dolori Viega transformat Lola Gràcia

- Segon temps: 33-0 60' assaig de càstig, 38-0 73' assaig Marina Cerezales, 43-0 80' assaig Marieta Román.

- Estadi: I.D. La Cartuja.

LLIGA IBERDROLA

Fotos: Juan María Vélez @misfotosderugby i Jesús García León