L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Els escenaris d'inici de temporada pels equips de l'INEF a la Lliga Catalana de Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

29 Ago

La Junta Directiva de la Federació Catalana de Rugby va reunir-se la setmana passada amb els representants dels clubs catalans per avaluar la situació del rugby a Catalunya amb la pandèmia de la COVID-19.

Com a novetats es presenta la nova llicència d'entrenament i 2 noves dates d'inici de competició

La Federació Catalana de Rugby (FCR) i tots els agents implicats continuen treballant per tornar a la pràctica esportiva en condicions segures mentres la pandèmia del COVID-19 afecti a la nostra societat.

En un escenari tant complicat per tothom, la reunió de dijous va permetre començar a treballar de cara als propers mesos amb la proposta d'una d'una llicència d’entrenament amb contacte que cobrirà qualsevol lesió que pogués patir el jugador.

En què consisteix la llicència d’entrenament

La FCR ha negociat amb la mútua una llicència alternativa per aquesta temporada. Així doncs, els jugadors i jugadores podran tramitar una llicència d’entrenament amb contacte que els cobrirà qualsevol lesió que poguessin patir durant les sessions d’entrenament.

Un cop arrenquin oficialment les competicions caldrà tramitar la llicència habitual de partits (amb preu reduït) i es descomptaran els diners que ja s’hagin pagat prèviament. Un mes abans del primer partit de lliga ja es podran celebrar partits amistosos, pels quals serà necessària la llicència de partits.

Quan començarà la temporada? La FCR proposa dos escenaris

Sembla difícil a aquestes alçades que la temporada comenci a les dates habituals, a l'octubre, i per això la FCR va proposar dos nous escenaris: el primer escenari proposat és arrencar el cap de setmana del 5 i 6 de desembre, i el segon el cap de setmana del 6 i 7 de febrer. En funció de l'evolució de la pandèmia i d'acabar de tancar l'acord amb tots els agents implicats, aquestes són les noves dates previstes. Ambdós alternatives al mes d'octubre, la durada de les lligues seria molt més curta de l'habitual, quedant per aclarir tant el format com el calendari pròximament per la Junta Directiva de la Federació.

Mentrestant, la secció de rugby de l'INEF Barcelona ha començat la pretemporada per tal de recuperar el to físic, aplicant les mesures del Protocol Covid-19 per a la tornada a l’activitat esportiva de la FCR.

app inef barcelona

Sonia Maria Chalupp Recommends posted 4 years ago