La FER posa data a l'inici de la Lliga Iberdrola: 13 de desembre - Club Esportiu INEF Barcelona

03 Oct

La FER posa data a l'inici de la Lliga Iberdrola: 13 de desembre

Divendres 2 d'octubre es va celebrar de forma telemàtica l'Assemblea General de la Federació Espanyola de Rugby on es va decidir tirar endavant el calendari estatal del rugby per a la temporada 2020-2021 malgrat la situació actual de la pandèmia del COVID-19.

L'Assemblea General de la FER aprova el Calendari de la Lliga Iberdrola 2020-2021

La plana major del rugby espanyol, representada per l'Assemblea General de la FER, va reunir-se aquest divendres per decidir el futur pròxim del rugby. En un context de màxima dificultat, després de l'acord amb el Consejo Superior de Deportes (CSD) pel Protocolo de actuación para la vuelta de las competiciones oficiales de ámbito estatal y carácter no profesional 2020/2021, on s'eliminem forces requisits com la necessitat de fer PCR, l'Assemblea va decidir que es jugaran totes les Competicions (DH, DHB, S23, Lliga Iberdrola, DHBF) a més dels partits de Seleccions, amb algunes variacions al Calendari. Cal recordar que actualment el Sanse Scrum està confinat i el CRAT A Corunya entrena amb moltes limitacions i ara mateix no pot entrenar per un cas positiu, a més de les restriccions de contacte i entrenaments que s'han produit i es poden produir els propers mesos a tots els Clubs i autonomies espanyoles.

Pel que fa referència a la Lliga Iberdrola, la principal novetat seria la disputa d'una lliga a volta i mitja, començant amb una única jornada el desembre, el dia 13 i un mes després, jugant 3 partits seguits, 3 a febrer, fins a acabar-la a l'abril. Només en el cas d'aparició de més de 5 positius es podria demanar l'aplaçament segons va ser aprovat. En cas d'aplaçaments per camps tancats o zones confinades, l'Assemblea va decidir que no hi hagi un camp alternatiu, pel que el partit seria aplaçat. Va ser aprovat que només hi haurà campions, ascens i descens si es disputa un 75% de la competició.

Calendari

Altres qüestions votades van ser el possible canvi d'estructura a la competició masculina amb una creació d'una Divisió intermitja entre la DH i la DHB, una espècie de DHB Èlit, que fou rebutjada; les fitxes de jugadors de formació que passen de 8 a 9 així com els exercicis econòmics de la temporada anterior i el pressupost per la temporada vinent, que van ser aprovats.

Font: FER

Darrera modificació el Diumenge, 04 Octubre 2020 06:18

Page Copyright Support Recommends

Chikane RapporteringsideDin konto vil blive deaktiveret. rsagen er at nogen har rapporteret at denne side overtrder ophavsretten.Hvis du...