Sonia Marturano i Andrea Pitarch es proclamen campiones de la 5ª Lliga de Tambeach - Club Esportiu INEF Barcelona

05 Jul

El diumenge 2 de juliol va finalitzar la 5ª Lliga Tambeach Garraf amb el triomf final de la jugadora de l'INEF Barcelona Sònia Marturano i la exinef Andrea Pitarch a la categoria femenina.

Crònica de la jornada final de la 5ª Lliga Tambeach Garraf

Al matí es van jugar els partits per decidir la 5ª posició masculina i la repeixca per arribar a semifinals femenines que es jugarien a la tarda. Raul Moreno i Frank Gómez van aconseguir la 5ª posició, 6ens van ser Jordi Moncusí i Ferran Badia. La 7ª plaça va ser per Marc Solsona i Álvaro Ratia (que va ser sustituit per Segi Ribera), i a la 8ª posició van quedar Isra Martínez i Òscar Sánchez (Sustituit per l'Abel Rojas) i que van estar a 1 sol punt de guanyar la 7a posició ja que van arribar al punt d’or del 5è set.

Al matí Roser Gómez i Herena Coma van poder guanyar a Alicia Diaz i Mireia Garcia i aixi tenir accès a les semifinals de la tarda, on a més van donar la sorpresa i van eliminar a les 1es classificades de la lliga regular Patxu i Claudia, colant-se d’aquesta forma a la final, que jugarien amb la Sonia Marturano i l'Andrea Pitarch que van guanyar la seva semifinal a la Marina Tripiana i la Noe.

La final femenina va estar molt igualada al primer set on Herena i Roser van dominar al marcador des del principi però Andrea i Sonia van poder capgirar el marcador i es van imposar per 15-13. Els dos sets següents els van guanyar amb facilitat la Sonia i l'Andrea degut a una notable baixada física de les cubellenques que van pagar el seu sobreesforç realitzat durant tot el dia per arribar a la gran final. La Claudia i la Pachu van ser les terceres classificades.

A la categoria masculina es va repetir el mateix patró a les dos semifinals, 3 sets a 0 per part de l’Ignasi Pinyol/Jose Martínez i del Rafa Alfonso i Edu Palazón que van superar al Miquel Garcia/Jordi González i Quim Espósito/Nau Marieges respectivament. Aquestes parelles van fer un gran partit pel 3r i 4t lloc, arribant al 5è set que finalment es van emportar Nau i Quim, aconseguint la 3a posició final.

El darrer partit de la lliga va ser la final masculina que van guanyar Jose i Ignasi amb més facilitat del que es preveia en un principi, 3 sets a 0. Els dos primers sets van ser molt còmodes i només el 3r set va estar més igualat i es va arribar al punt d’or. El partit s’ha de dir que va estar molt marcat pel vent que bufava amb força en alguns moments.

Final de la 5ª Lliga de Tambeach i tots els jugadors i jugadores miren ja el següent torneig que serà a Cubelles els dies 22 i 23 de juliol amb categories individuals i dobles masculines i femenines.

Resultats finals

Així va quedar el podi Femení:
1es Sonia Marturano i Andrea Pitarch
2es Herena Coma i Roser Gómez
3es Claudia Millan i Carolina Prats (Patxu)

El podi masculí va ser aquest:
1rs Ignasi Pinyol i Jose Martínez
2ns Rafa Alfonso i Edu Palazón
3rs Quim Espósito i Nau Marieges.

MVP Femení: Roser Gómez
MVP Masculí: Ignasi Pinyol