Folgueroles, escenari de la 3ª Jornada de la Lliga Catalana de Tamborí - Club Esportiu INEF Barcelona

09 Gen

Folgueroles, escenari de la 3ª Jornada de la Lliga Catalana de Tamborí

Després de les dues primeres jornades, el proper diumenge es reprendrà la Lliga Catalana de Tamborí al municipi de Folgueroles. Aquesta localitat osonenca acollirà partits del nostre esport tradicional des de les 9h i fins a les 15h i a la tarda de 16h a 18h, a través del Farola Club Tamborí, tothom qui vulgui podrà jugar-hi en una sessió de portes obertes.

La Lliga masculina ja no és cosa de dos

Fins ara l’INEF i el BTC s’havien disputat les últimes edicions; però enguany el nivell dels equips ha pujat i de quina manera. Enguany la lliga té nou líder, el Farola Club Tamborí que s’ha mostrat intractable amb el que portem de competició i ha aconseguit 15 punts de 15 possibles. Però el segueixen de ben a prop l’INEF (amb un partit menys) i el CET Maresme que tenen 12 punts.

La part mitja de la taula l’ocupen el BTC (7 punts), l’Estrella (6 punts) i el Vilafranca (5 punts). Els primers no han tingut un bon inici, i s’han mostrat més irregulars que en d’altres edicions; l’Estrella ha espolsat els fantasmes de lligues anteriors i el Vilafranca (que ha patit de valent les lesions dels seus jugadors) segueix oferint un molt bon joc que no sempre s’ha reflectit en el marcador.

I per últim a la part baixa trobem al Farola 2, el CET Maresme 2 i el BTC 2; tots conjunts nous que estant disposats a donar més d’una sorpresa, tal i com ja han fet.

La categoria femenina s’aplaça fins el 26 de gener a L’Ametlla de Mar

Tot fa pensar que en categoria femenina les noies de l’INEF revalidaran de nou el títol de la Lliga Catalana; ja que han sumat tots els punts possibles després de 5 partits. Les noies del Farola, de l’Estrella, del CET Maresme i del BTC, lluitaran per evitar-ho. Les primeres (Farola i Estrella) ja han aconsguit 6 punts; mentre que el Maresme en porta 5 (amb un partit menys) i el BTC, 4 (però només havent jugat 2 partits). A la part baixa de la taula tenim al Vilafranca i l’INEF 2 que encara no han pogut estrenar el seu marcador de punts.

Font: Tamcat.org

Darrera modificació el Dilluns, 11 Febrer 2013 20:47