INEF-Marina participa al Trophée Condor de Cazouls - Club Esportiu INEF Barcelona

21 Ago

INEF-Marina participa al Trophée Condor de Cazouls

INEF-Marina va disputar del 15 a 17 d'Agost el Trophée Condor de tamborí outdoor a la localitat francesa de Cazouls amb la participació dels equips més potents de França.

INEF-Marina continua la seva preparació per la temporada

Després dels tornejos d'estiu de tambeach, que finalitzaran amb el Torneig Internacional de Vilanova i la Geltrú a la Platja del Far el 7-8 de setembre, INEF-Marina continua la preparació de cara a la propera temporada. En aquesta ocasió, l'equip format per Sato, Moncusí, els germans Pompas i companyia van viatjar al sud de França per disputar un dels tornejos més prestigiosos per enfrontar-se a uns rivals d'alt nivell.

Els equips francesos van dominar el torneig però l'experiència fou molt gratificant. Aquest torneig va servir de preparació per preparar un dels clàssics tornejos, el de Les Pennes de Mirabeau, també a l'exterior, que es disputarà el cap de setmana del 14 i 15 de setembre a França, un torneig on ja han participat en altres ocasions.

L'equip té per davant una temporada que s'espera del més interessant, amb la participació de nou a la Copa d'Europa i la Lliga Catalana entre d'altres competicions.

Fotos: Daniel Leboucher