L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

LLEGEIX LES CONDICIONS D'INSCRIPCIÓ

Per visualitzar les inscripcions online a les Activitats Esportives a través de la web cal:

1. Registra't a la web (si no ho has fet). Rebràs un email que cal que confirmis per accedir amb el teu usuari.
  2. Entra amb el teu usuari. Si no has validat el teu usuari per email, no podràs entrar. A partir d'ara, tindràs accés a les inscripcions i veuràs les activitats esportives en aquest panell.
  3. Necessites ajuda? Llegeix aquest document.
  4. Més informació sobre com realitzar les inscripcions a l'àrea informativa de les Escoles Esportives, l'Escola de Circ i les Estades d'Estiu.

Pagaments: totes les opcions disponibles, PayPal, targeta, transferència bancària o cita prèvia amb targeta.

NOVETAT

Nous formularis d'inscripció online a les Activitats Esportives a través de Google Forms, sense necessitat de registrar-se a la web.

1. Inscripció de les Escoles Esportives
  2. Inscripció de l'Escola de Circ
  3. Inscripció de les Estades d'Estiu

• Tipus de repetició
  • Amagar events anteriors
  • Cercar
  • Categories
Resum de l'event Start Date Categories
Com Apuntar-se?Informació Oferta EsportivaFulls d'Inscripció

Oficines Club Esportiu INEF Barcelona

Actualment, fins a nou avís:

• Suport Online: Seguim operatius! Si necessites ajuda, pots contactar amb nosaltres a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. El nostre equip continua treballant de forma coordinada per a la tornada a l'activitat.
  • Atenció presencial i cites prèvies: Atenció presencial només amb cita prèvia i telefònica a partir del 13 de juliol en els horaris establerts, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran.

Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a les instal·lacions de l'INEFC

ATENCIÓ AL PÚBLIC

Dirigir-se a l’entrada a la Direcció Tècnica i Oficina d'Atenció al Soci del Club Esportiu INEF Barcelona.

Setembre a juny: dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 hores (festius, Nadal, Setmana Santa i agost tancat).
Juliol: dilluns a dijous de 15:30 a 19:30 hores. Atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció presencial només amb cita prèvia a partir de les 17:30 hores. dilluns a divendres de 9 a 13 i de 15 a 17 hores.
Tel.: 93 4255445 ext. 200 en l'horari d'atenció al públic
Avinguda de l’Estadi 12-22, 08038 Barcelona

OPCIONS

1. Inscripcions Online amb la web

Inscripció de les Escoles Esportives i l'Escola de Circ
Inscripció de les Estades d'Estiu

Inscripció a totes les activitats esportives

1. Inscripcions Online amb Google Forms (sense registrar-se a la web)

Inscripció de les Escoles Esportives
Inscripció de l'Escola de Circ
Inscripció de les Estades d'Estiu

1. Descarrega el Formulari PDF

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTIU

Pagaments: transferència bancària o cita prèvia amb targeta.

1. App Club Esportiu INEF Barcelona.

Disponible a l'APP Store per iOS o a Google Play per Android

Pagaments: transferència o cita prèvia amb targeta.

1. Demana cita prèvia

Pagaments: transferència o cita prèvia amb targeta.

L'oferta esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona està formada per una amplia varietat d'activitats esportives gimnàstiques per adults i menors: Babygim, Acrobàcia, Gimnàstica Artística Masculina i Femenina o l'Escola de Circ entre d'altres, a les instal·lacions de l'INEFC Barcelona.

Llegeix més

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTIU

* Consulta Disponibilitat, omplir el full d'inscripció no garantitza plaça.

Sonia Maria Chalupp Recommends posted 3 years ago