L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Els professionals dels mitjans de comunicació poden realitzar les seves peticions d'acreditació directament a través de la web oficial del Club Esportiu INEF Barcelona. Aquestes sol·licituts van orientades especificament a la Lliga Iberdrola de Rugby femení.

Si ets fotògraf i vols assistir a un partit de la Lliga Iberdrola de rugby femení, pots sol·licitar les teves credencials com a mitjà de comunicació, omplint el formulari que figura a sota. Actualment només demanem acreditar-se als fotògrafs i persones que es moguin a peu de camp, excepte events especial; en aquest cas ens reservem el dret a demanar registrar-se a tots els mitjans assistents. En el cas concret dels partits de la Lliga Iberdrola de rugby femení, els professionals caldrà que estiguin correctament identificades amb un "peto" com així ho indica la Normativa de la Federació Espanyola de Rugby.

Les acreditacions de premsa es poden sol·licitar a través del web oficial del Club Esportiu INEF Barcelona www.clubinefbcn.cat o enviant un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

El termini de sol·licitut d'acreditacions finalitzarà 24 hores abans de la disputa del corresponent partit. Si ens arriben peticions més tard, no podem garantir l'accés al terreny de joc.

Darrera modificació el Divendres, 21 Desembre 2018 06:29

Sonia Maria Chalupp Recommends posted 3 years ago