Reunió de les Estades d'Estiu 2018, dijous 21 a les 18h a INEFC

Queda menys d'una setmana per començar les Estades d'Estiu i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa que es durà a terme el proper dijous 21 de juny a les 18:00 hores a INEFC.

L’objectiu d’aquesta reunió és comunicar als pares, mares i tutors/res legals el funcionament de les Estades d’Estiu. Tractarem, entre d’altres, els temes següents:

• Punt de trobada i punt de recollida
  • Servei de custòdia
  • Servei de menjador
  • Piscina
  • Tipologia d’activitats que es duran a terme
  • Entrega i signatura de les autoritzacions referents a medicaments i per poder marxar sol/a a casa.
  • Que han de portar els nens i nenes diàriament?
  • Preguntes i dubtes que puguin sorgir

Sent conscients que potser hi ha gent que no pot assistir a la reunió, hem preparat un dossier que us el farem arribar per correu i també podreu trobar a la web.

Agraïm la vostra assistència i restem a la vostra disposició per solucionar qualsevol dubte.