12 febrer

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #9

Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, ens permet continuar la pràctica esportiva a casa amb una sèrie d'exercicis recomanats mentre esperem el reinici de les activitats. Avui, nova sessió d'abdominals (llançaments i bloquejos).

Sessió 7: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #9 - Sessió Abdominals

Subscríu-te al Canal de YouTube de l'INEF Barcelona i a Gymnasterzz TEAM!

Darrera modificació el Divendres, 12 Febrer 2021 06:51