02 Set

Priscilla Crisci serà la nova entrenadora de l'Escola de Circ i de l'equip de GAF de competició 2022-2023

Priscilla Crisci s'incorpora a l'equip tècnic del Club Esportiu INEF Barcelona i serà l'entrenadora principal de l'Escola de Circ per a les activitats de Circ en miniaturaJugant amb el circ i Acrobàcia circense aèria i de terra i de l'equip de GAF de competició. Benvinguda!

Nova incorporació a l'staff tècnic del Club per a la temporada 2022-2023

El Club Esportiu INEF Barcelona presentarà noves cares a l'staff tècnic per a la nova temporada. Priscilla Crisci ampliarà l'equip de competició de gimnàstica artística, portant el grup de GAF que comença a entrenar a principis de setembre. El Miquel Dalmau s'encarregarà de dirigir el grup de GAM.

La Priscilla Crisci ademés serà la nova entrenadora principal de l'Escola de Circ 2022-2023, en substitució de la Virginia Gola que deixa el Club. La Priscilla és monitora de circ i està especialitzada en tel·les, trapezi i cèrcol, amb àmplia experiència.

El Circ és un projecte consolidat al Club fa vàries temporades portant un model d'èxit que es practicava ja a l'INEF de Lleida i que cada any s'ha anat guanyant el seu públic a les activitats dirigides a diferents edats, ampliant grups, horaris i plantilla. L'activitat ajuda a potenciar les habilitats motrius i creatives dels nens i joves, gràcies als exercicis innovadors de terra i amb les tel·les.

Per a disponibilitat de places a les activitats, cal que contacteu amb la Direcció Tècnica.

Darrera modificació el Diumenge, 04 Setembre 2022 04:59