Júlia Rojas Miralles és la darrera incorporació de la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per a l'activitat d'Iniciació Gimnàstica de les Escoles Esportives. La Júlia començarà els entrenaments a partir del proper 12 de setembre. Benvinguda Júlia!

Noves incorporacions de l'staff tècnic 2022-2023

La Júlia és una de les noves cares a l'staff tècnic de les Escoles Esportives del Club per a la temporada 2022-2023. La podreu trobar els dilluns i dimecres a Iniciació Gimnàstica 1 i els dimarts i dijous a Iniciació Gimnàstica 2, de 17:30 i 19:00 hores.

Per a disponibilitat de places a les activitats, cal que contacteu amb la Direcció Tècnica.

Darrera modificació el Diumenge, 04 Setembre 2022 05:37