22 Jul

Jornada final de les Estades d'Estiu a l'INEF Barcelona

Arribem al final de la 9ª edició de les Estades d'Estiu a l'INEF Barcelona. Un any més, han estat unes setmanes apassionants, plenes d'emocions i de convivència amb tots els nens i nenes practicant esport on hem après molt tots plegats.

Volem agrair a totes les famílies, pares, nens i nenes, a l'staff tècnic, entrenadors, direcció tècnica i demés personal del Club i a l'INEFC aquestes jornades magnífiques! Fins el proper any!

Darrera modificació el Divendres, 22 Juliol 2016 17:47