03 Set

L'activitat torna al Club Esportiu INEF Barcelona

El Club Esportiu INEF Barcelona reprèn la seva activitat avui dilluns 3 de setembre després d'estar tot el mes d'Agost tancat per vacances. L'atenció al públic a través dels canals habituals torna a estar disponible.

Inscripcions i consultes a les activitats esportives

Totes les sol·licituts d'inscripció per les activitats de les Escoles Esportives (babygim, acrobàcia, gimnàstica artística, entrenaments lliures...) i l'Escola de Circ que s'hagin produit durant aquest període de vacances serán ateses pròximament.

Volem recordar que des d'avui dilluns 3 de setembre, s'ha obert la inscripció a la nova activitat de cal·listènia per la millora la teva forma física i mental, street workout i entrenament funcional. Teniu més detalls a la nostra pàgina web. Si voleu més informació podeu posar-vos en contacte amb la Direcció Tècnica del Club.