08 Ago

Objectiu: 1000 subscriptors al YouTube del Club Esportiu INEF Barcelona

Amics, socis, families i simpatitzants del Club Esportiu INEF Barcelona, necessitem la vostra ajuda i estem segurs que amb vosaltres ho aconseguirem ràpid i aviat. Ens hem marcat com objectiu aconseguir 1000 subscriptors al Canal de YouTube del Club Esportiu INEF Barcelona per tal de continuar les emissions en directe de forma gratuïta.

Objectiu: 1000 subscriptors al YouTube del Club Esportiu INEF Barcelona

Necessitem 1000 subscriptors al Canal de YouTube per tal de continuar fent les retransmissions dels partits en directe i entrevistes per Streaming d'aquesta temporada de forma gratuïta. Cal que us subscribiu ARA al Canal de YouTube del Club Esportiu INEF Barcelona

Entra a http://youtube.com/clubinefbarcelona i APUNTA'T! És GRATUÏT!

1000 GRÀCIES !!!