18 Mar

COMUNICAT | Informació dirigida als Socis del Club Esportiu INEF Barcelona

Tal com vam informar a l'anterior comunicació, seguint les recomenacions de la Generalitat de Catalunya, els centres educatius i universitats com INEFC estaran tancats durant un temps per la pandèmia del COVID-19, per tal d'evitar la propagació del virus. Afegim nova informació dirigida als nostres socis. Seguim atenent consultes només per correu electrònic. Gràcies per la vostra comprensió, cuideu-vos i #JOEMQUEDOACASA.