COMUNICAT | INEF Barcelona cancel·la les Estades d'Estiu 2020 - Club Esportiu INEF Barcelona

25 Maig

COMUNICAT | INEF Barcelona cancel·la les Estades d'Estiu 2020

El Club Esportiu INEF Barcelona comunica que les Estades d’Estiu 2020 han quedat definitivament cancel·lades i per tant no es portaran a terme aquest any.

La societat avança cap a la victòria del COVID-19 i mica en mica comencem a veure la llum després d'un confinament que va obligar al món a aturar tota activitat. Han estat temps durs però per fi, l'evolució de la pandèmia és positiva fruït del nostre esforç col·lectiu i ja estem veient els primers resultats que ens permetran accedir a la "nova normalitat".

Aquesta "nova normalitat" estarà presidida per les mesures de seguretat i prevenció per la persona. La distància social, l'ús de mascaretes, rentar-se les mans i altres mesures higièniques seran claus per la victòria final a la pandèmia. Fins que arribi el moment, totes les persones i tots els sectors tenim la responsabilitat d'aturar la propagació del Coronavirus i cal que treballem en equip per tal d'aconseguir-ho. El sector esportiu no és excepció i ja estem treballant pel cumpliment i adaptació a totes aquestes mesures.

La nostra prioritat és la salut i la seguretat de les persones per tal d’afrontar les activitats amb les màximes garanties dins el context actual i durant les properes setmanes INEFC iniciarà un procés de readaptació als protocols sanitaris prenent les mesures de seguretat dictades pels Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries per tal de començar el proper Curs amb condicions. Entenem les molèsties causades i la desil·lusió generada per aquesta decissió però esperem que enteneu que totes les mesures que prenem és per la vostra seguretat i per la dels nostres treballadors.

Som una Institució amb més de 40 anys d’història i una responsabilitat social amb tots els nostres treballadors i amb tots vosaltres, socis i amics que any rere any visiteu les instal·lacions olímpiques de l’INEFC. Cada any afrontem amb il·lusió renovada l’arribada de families, nens i nenes de tots els indrets de Catalunya que arribeu amb voluntat de gaudir d’uns dies d’activitat gimnàstica i fer nous amics.

La Generalitat, juntament amb les Autoritats Sanitàries, han treballat en un protocol d'actuació sobre les mesures sanitàries a cumplir per portar a terme els Casals d'Estiu. Tal com s'indica, només es permetran les activitats i esports on no hi hagi contacte físic, fet que delimita notablement l'activitat gimnàstica. Tota activitat tindrà que ser protocol·litzada i validada per portar-se a terme. Alhora, s'han previst una sèrie de mesures de seguretat i condicions generals en les instal·lacions esportives que afecten directament al Centre i no només a l'organització de l'event. A més de les mesures organitzatives i d'instal·lacions conegudes, cal que tots els treballadors es facin test tal com s'indica al punt 27. INEFC, com a organisme autònom de la Generalitat de Catalunya, i el Club Esportiu INEF Barcelona, treballaran per tornar a l'activitat el proper curs amb el màxim de garanties.

Com bé sabràs, el Centre va esdevenir Hospital de Campanya a principis d'Abril i ara, necessitarà d'un temps per tal d'adaptar-se a la nova normativa amb garanties i per tant, no estarà obert al públic en general. En aquest context d'incertesa se'ns fa inviable oferir les Estades d'Estiu tal com desitjariem i amb molta tristor, hem près aquesta dolorosa decissió. Gràcies per la vostra comprensió, no ha estat gens fàcil.

Agraïm a tots vosaltres els missatges rebuts aquestes darreres setmanes, la paciència, l'interès i la confiança que heu demostrat vers el Centre i el nostre Club per la tornada a l'activitat esportiva i segur que aviat ens tornarem a veure.

Fins que arribi el moment, cuideu-vos molt. Si us plau, recordeu que cal seguir aplicant les mesures de prevenció i les recomanacions de les autoritats sanitàries, la responsabilitat individual i col·lectiva serà fonamental i ens aproparà a la victòria final. No us relaxeu!