20 Jul

Campus d’estiu de Gimnàstica Artística Femenina i Gimnàstica Rítmica a les instal·lacions de l’INEF

Un any més la Federació Catalana de Gimnàstica ha organitzat els campus d’estiu de Gimnàstica Artística Femenina i Gimnàstica Rítmica a les instal·lacions de l’INEF de Barcelona, on un total de 79 gimnastes han compartit durant tres setmanes entrenaments, jocs, piscina i activitats amb gimnastes de diferents indrets de Catalunya, amb molta il.lusió i alegria.

Enguany han vingut als campus gimnastes del Club Gimnàstic Empordà, que s’han allotjat a San Cugat i diàriament s’han desplaçat fins al gimnàs per compartir noves experiències conjuntament, amb una mateixa finalitat d’aquesta proposta estiuenca, passar-ho el millor possible fent el que més els agrada, gimnàstica.

El president de la Federació, Xavier March, va compartir una estona amb les gimnastes i les tècniques dels campus, com es pot apreciar a la fotografia. La propera setmana segueixen els campus en artística femenina, i és la última d'aquesta temporada.

Font: http://www.gimcat.com/

Darrera modificació el Divendres, 19 Octubre 2012 03:39