La Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica comença a Sagunt

Sagunt acollirà durant el pont de desembre la 1ª Fase de la Copa Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup on els equips de l'INEF Barcelona començaran a rodar la temporada competitiva.

1ª Fase de la Copa Espanya de GEG a Sagunt

Del 8 al 10 de desembre, al Pabellón municipal Jose Veral de Sagunt, es podran veure els millors clubs d'Espanya a les categories Infantil (8-10, 10-12 i 12-14 anys) Junior (14-16 anys) Senior (a partir de 16 anys) i categories mixtes. Serà la primera pedra de toc per saber en quin moment estan els equips i què podem esperar de cara a la nova temporada. El campionat serà classificatori pel World Cup I and Challenge Cup I

Més info: Programa

Darrera modificació el Dimecres, 29 Novembre 2017 19:59