07 Set

Gimnàstica Estètica de Grup a l'INEF Barcelona: jornada de portes obertes el 16 i 19 de setembre

La secció de gimnàstica estètica de grup ja prepara la temporada vinent i realitzarà el proper 16 i 19 de setembre, de 18h a 19:30, 2 sessions de prova a les instal·lacions de l'INEFC per totes aquelles persones que tinguin ganes d'apuntar-se a fer GEG.

Vols fer gimnàstica estètica de grup?

L'equip de gimnàstica estètica de grup és pioner en la modalitat a nivell estatal. Compta amb una gran experiència de més de 14 anys participant en competicions a Catalunya, Espanya i per tot el món. És una oportunitat única d'aprendre i formar part d'un equip format per les millors. Si vols formar part del nostre projecte contacta amb nosaltres al correu electrònic, o a https://www.facebook.com/geginef

Entrenament de prova: 16 i 19 de setembre de juny a les 18.00h. INEFC, Av de l'Estadi 12-22 08038 Barcelona.

T'estem esperant ;) !!

Darrera modificació el Dissabte, 07 Setembre 2019 20:35