01 Oct

L'esperat inici de l'Escola de Rítmica i GEG ja té data: dilluns 4 d'octubre

El Club Esportiu INEF Barcelona comunica que l'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup realitzarà el seu esperat inici el proper dilluns 4 d'octubre a les instal·lacions de l'INEFC a les 17:30 hores.

Tret de sortida del projecte de l'Escola de rítmica i GEG

Després de la bona acollida de les dues jornades de portes obertes, el Club Esportiu INEF Barcelona informa que a partir d'aquest dilluns 4 d'octubre l'Escola de Rítmica i GEG farà el seu tret de sortida per a tots els inscrits a l'activitat.

L'activitat dirigida per les entrenadores Candela (dilluns) i Lia (dimecres) es realitzarà dilluns i dimecres de 17:30 a 19 hores, amb un grup inicial que podrà ser dividit més endavant en funció del nivell i l'edat. Els/Les esportistes assistents han de portar roba còmoda (malles i samarreta, o si volen maillot) i una ampolla d'aigua. És obligatori l'ús de mascareta a partir dels 6 anys.

Si desitges fer una classe de prova, vols apuntar-te o tens qualsevol dubte sobre qüestions organitzatives, si us plau preguem us poseu en contacte amb l'Oficina d'Atenció al Soci.

Darrera modificació el Divendres, 01 Octubre 2021 21:10