23 Jul

L'equip de Gimnàstica Estètica, a la Cerimònia d'Inauguració dels Mundials de Natació

Inolvidable l'experiència que van viure les noies de l'equip de l'INEF de Gimnàstica Estètica que van poder participar a la cerimònia d'inauguració dels Mundials de Natación - Barcelona 2013.

La cerimònia d'inauguració del Mundial de Barcelona va donar el tret de sortida a la competició, amb una gran festa en la qual no va faltar la música, el foc (i l'aigua, és clar, com a gran protagonista) i on es presentaran els equips nacionals participants. Prèviament al Moll de la Fusta, hi va haver una petita presentació.

El Palau Sant Jordi va acullir el actes d'inauguració principals del mundial que se celebra a Barcelona del 19 de juliol al 4 d'agost. Una cita que reunirà els millors esportistes sobre l'aigua, provinents de tot el món.

Si voleu podeu consultar el vídeo de l'inauguració on podreu veure participar les nostres noies sobre la tarima del Sant Jordi.

Vídeo: RTVE a la Carta

Enhorabona cracks!