I Open AGEGCat 2023 amb la participació de l'INEF Barcelona

Aquest dissabte 15 d'abril es va celebrar al Pavelló "La Gamba" de Vilafranca del Penedès el I Open AGEGCAT de gimnàstica estètica de grup, amb la participació de la secció d'estètica de l'INEF Barcelona.

La millor GEG de Catalunya al I Open AGEGCAT

La secció de gimnàstica estètica de grup del Club Esportiu INEF Barcelona amb el seu equip sènior va tornar a la competició aquesta temporada presentant el seu darrer treball a un públic que va omplir la graderia.

El Calendari de la competició fou el següent:

Després de la petita decepció per no disputar aquesta temporada la competició del CEEB, l'equip va gaudir de nou de la competició de l'AGEGCAT que tindrà continuitat a principis de maig.

Darrera modificació el Dimecres, 19 abril 2023 04:34