03 febrer

II Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup a Múrcia

Aquest cap de setmana l'INEF comença la 2ª fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup a Múrcia on participen els dos equips sèniors de Gimnàstica Estètica de l'INEF Barcelona.

Múrcia acollirà del 6 al 8 de febrer 15 clubs de 6 comunitats autònomes i més de 280 esportistes en una de les competicions més emocionants de la gimnàstica estètica nacional. Després de la 2ª i la 4ª plaça aconseguida a la I Fase a Sagunt, les dues formacions de l'INEF en categoria sènior viatgen a Múrcia amb la intenció de millorar els excel·lents resultats a València, per tal de seguir progressant i tenir opcions finals de podi a l'última fase.

Els equips participants de la Copa d'Espanya de Múrcia 2015 són els següents:

Els horaris de la competició són:

La competició es celebrarà al Pabellón de Deportes "Príncipe Felipe de Borbón y Grecia". Telf.: 968 57 31 05

Podreu seguir-la també a: www.gimnasiatv.es

Desitgem molta sort als nostres equips de Gimnàstica Estètica! Som-hi!

Més info: AEGEG i Facebook INEF Gimnàstica Estètica

Darrera modificació el Dimarts, 27 Gener 2015 03:58