02 Mar

Resultats de la 1ª Fase de Base - individual i per equips - de la Copa Catalana de Gimnàstica Artística Femenina

Aquest cap de setmana passat va tenir lloc la 1ª Fase de Base - individual i per equips - de la Copa Catalana de Gimnàstica Artística Femenina al Parc Esportiu Pla dels Llacs d'Olot, amb participació de les gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona.

Primera competició oficial de la temporada per les gimnastes d'INEF Barcelona

Van destacar a Olot vàries gimnastes del Club. A Base, la Gemma Arnau, la Blanca Sabé i la Julia Azpeitia, amb la 6ª, 7ª i 15 posició a N4P van tenir una gran actuació. A la categoria N3P, Alyson Merotto, Manuela Cuadrada i Xana Xiques van aconseguir la 12ª, 14ª i 25ª posició a categoria.

Per equips, la Gemma, la Blanca i la Julia van aconseguir una excel·lent 3ª posició

1a FASE - BASE - INDIVIDUAL - EQUIPS - GAF

1. PROGRAMA GENERAL - 1a FASE - BASE - INDIVIDUAL - EQUIPS - GAF
  2. ORDRE ACTUACIÓ - 1a FASE - BASE - INDIVIDUAL - EQUIPS - GAF - actualitzat 23/2