II Fase de la Copa Catalana d'Inigym i Promogym de GAF a Salt

Aquest cap de setmana torna la gimnàstica estètica femenina amb la II Fase de la Copa Catalana d'Inigym i Promogym - individual i per equips - que tindrà lloc a la localitat gironina de Salt amb presència destacada de gimnastes de l'INEF Barcelona.

Les gimnastes de l'INEF volen confirmar el seu bon inici a la competició

Les gimnastes més petites, després de deixar bones sensacions el mes anterior a la I Fase a Vic, volen refermar el bon paper realitzat. Les més grans, amb la Jana Serra o les germanes Fernández volen millorar els seus resultats. María Cercos, la gran sensació a Vic, vol tornar a brillar.

Informació Inigym

1. PROGRAMA GENERAL 2a FASE - INIGYM - INDIVIDUAL - EQUIPS - GAF
  2. ORDRE 2a FASE - INIGYM - INDIVIDUAL - EQUIPS - GAF actualitzat 16/3

Informació Promogym