09 Maig

Galeria 3ª fase de la Copa Catalana d'Inigym i Promogym -individual i per equips- de GAF

Fotografies disponibles de la 3ª fase de la Copa Catalana d'Inigym i Promogym -individual i per equips- de gimnàstica artística femenina que va tenir lloc aquest cap de setmana al Pavelló Castell d'en Planes de Vic, amb presència de l'equip de l'INEF.

Galeria 3ª fase de la Copa Catalana d'Inigym -individual i per equips- de GAF

* Si teniu fotos o vídeos de la competició on apareixin els vostres fills o gimnastes del Club i voleu col·laborar, contacteu amb el Club Esportiu INEF Barcelona i les penjarem a la Web i les Xarxes Socials. Gràcies a vosaltres farem una millor difusió de l'esport!

Fotos: Jordi Malia

Darrera modificació el Dijous, 11 Mai 2017 01:55