20 febrer

1ª Fase de la Copa Catalana de Base -7-8- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Vic

Aquest cap de setmana el Pavelló municipal d'Esports Castell d'en Planes de Vic acollirà la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -7-8- individual i per equips de GAF, darrera jornada en la categoria Base. Així mateix, també tindrà lloc la 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-, amb la participació de gimnastes del Club.

Posada en escena de les gimnastes de l'INEF Barcelona

Les gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona de categoria Via Olímpica tornen a la competició oficial després de mesos d'entrenament al pavelló municipal de Vic. La competició, organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica, reunirà a més de 200 gimnastes d'arreu de Catalunya.

Gemma Arnau, Blanca Sabé, Anna Sanjosé i la Jana Serra seran les gimnastes que representaran al Club en aquesta ocasió.

1. PROGRAMA
  2. ORDRE DE SORTIDA