15 febrer

1ª Fase de la Copa Catalana de Base -3-4-5- Individual i per Equips de GAF a Terrassa

Per fí! Després de practicament dos anys sense competició gimnàstica a causa de la pandèmia del COVID-19, torna la Copa Catalana organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica on participaran les esportistes del Club Esportiu INEF Barcelona.

Les gimnastes de competició de l'INEF Barcelona tornen pràcticament dos anys després

La noticia més esperada per les gimnastes i els/les amants de la gimnàstica ja és una realitat. Després de molt de temps d'incerteses, dificultats per entrenar i per organitzar events gimnàstics, per fí torna la competició pròximament. Terrassa serà l'escenari de la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -3-4-5- Individual i per Equips de gimnàstica artística femenina el proper dissabte/diumenge 19/20 de febrer.

A manca de confirmació oficial, està prevista la participació de Sofia Mohedano, Chloe Micheli i Abril Bertone a Base 3 mentre que a Base 4 Berta Pascual i Leia Lopez seran les representants de l'INEF Barcelona a Terrassa.

1. PROGRAMA
  2. ORDRE DE SORTIDA (manca confirmació oficial)

Font: FCG

Darrera modificació el Dimecres, 16 Febrer 2022 18:14