16 Jun

Resultats del Campionat de Catalunya de Base 1-10 -individual- de Gimnàstica Artística Femenina a Manresa

Manresa va acollir fa uns dies el Campionat de Catalunya de Base -individual- de Gimnàstica Artística Femenina on Arlet Cortacans va representar al Club Esportiu INEF Barcelona després dels resultats obtinguts durant la temporada.

Arlet Cortacans corona la seva gran temporada amb un podi

El Pavelló Nou Congost de Manresa fou l'escenari del Campionat de Catalunya de Base de GAF on les millors esportistes de l'any de cada club foren presents. L'Arlet va aconseguir pujar al més alt del podi a salt, mentre que a la general va obtenir la 18ª plaça, amb una competència al més alt nivell. Als altres aparells, 6ª plaça a les paral·leles, 15ª plaça a terra en una jornada molt empatada entre forces gimnastes, i 24ª posició a la barra fixe, l'exercici que va penalitzar-la força a la general.

Enhorabona a l'Arlet i a la seva entrenadora Priscilla Crisci per la seva progressió durant la temporada!

1. PROGRAMA
  2. ORDRE DE SORTIDA
  3. RESULTATS INDIVIDUALS (PÚBLICS)
  4. RESULTATS FINALS (PÚBLICS)