20 Jun

L'INEF al II Trofeu Vila de Salt 2014 de GAF

El proper cap de setmana 20, 21 i 22 de juny, tindrà lloc el TROFEU VILA DE SALT de gimnàstica artística femenina, que organitza per segona vegada el Salt Gimnàstic Club. Un gran esdeveniment que comptarà amb la participació de 23 clubs d’arreu l’Estat Espanyol que representaran 5 Comunitats Autònomes: Astúries, Canàries, País Basc, Madrid i Catalunya, i que asseguren la participació d’unes 450 gimnastes.

El divendres 20, a partir de les 7 de la tarda, es farà la inauguració de la competició (amb la participació de tots/es gimnastes del club). En acabar, ens trobarem amb l’historiador Jaume Prat i ens farà un recorregut pel casc antic de Girona.

Dissabte i diumenge, tindran lloc les competicions pels diferents nivells, tant de promoció, com de base i Via Olímpica. Al llarg d’aquests dies, es portaran a terme diferents i variades activitats lúdiques: tallers de maquillatge, coreografies grupals,… Serà una bona oportunitat de passar un cap de setmana en família i ben acompanyats.

Aquesta serà una cita prèvia a la celebració del Campionat d’Espanya que es portarà a terme a principis de juliol a Valladolid, i en la que el Salt Gimnàstic Club hi tindrà una àmplia representació tant femenina com masculina.

El calendari, horaris i equips participants de la competició serà el següent:

Font: Salt Gimnàstic

Darrera modificació el Divendres, 20 Juny 2014 06:56