12 febrer

1ª Fase de GAF categoria Promogym individual i per equips a Olot

El 7 i 8 de febrer va tenir lloc la 1ª fase de GAF a la Categoria Promogym a la localitat d'Olot amb participació de gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona.

Bona participació de les gimnastes del club en la 1a Fase de Promogym, destacant la 6ª posició de Júlia Nicolau en la categoria Promogym 4 i la de Lucía Fernández en la categoria Promogym 3A. Enhorabona!

Consulta el programa general de Promogym a Olot.

L'ordre d'actuació de la 1ª fase de Promogym a Olot.

Resultats de GAF de la 1ª Fase de Categoria Promogym Individual que va tenir lloc el passat cap de setmana a Olot.

Resultats de GAF de la 1ª Fase de Categoria Promogym per Equips.

Més Info: Federació Catalana de Gimnàstica

Darrera modificació el Dilluns, 15 Gener 2018 18:53