29 Maig

Càceres acollirà el Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística

El Pavelló Multiusos de Càceres acollirà del 7 al 12 de juliol el Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística Individual, de Clubs i per comunitats autònomes, així com el Nacional Base femení, en què es donaran cita més de mil esportistes.

El Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística Individual, presentant en societat

El director general d'Esports, Antonio Pedrera i l'alcaldessa de Càceres, Elena Nevado, al costat dels responsables federatius, van presentar el campionat més important del calendari nacional.

La secció de gimnàstica INEF contarà amb diversos esportistes al campionat en vàries categories. Aviat us informarem sobre el programa del campionat.

Foto: Blai Ferrer amb gimnastes d'INEF Barcelona