16 Mar

Aroa González, millor jugadora de la 5ª jornada de la Divisió d'Honor Iberdrola

Aroa González, jugadora del Club Esportiu INEF Barcelona, ha estat anomenada millor jugadora de la 5ª jornada de la Divisió d'Honor Iberdrola i ademés ha estat inclosa al XV ideal on també està l'Ángela del Pan.

Aroa González i Ángela del Pan, al XV de la 55ª jornada de la Divisió d'Honor Iberdrola

Tot i la derrota soferta per la mínima davant el CRAT, la jugadora del Club Esportiu INEF Barcelona va completar un extraordinari partit que li ha servit per ser anomenada jugadora de la setmana amb una valoració de 10 punts. La capitana de la selecció espanyola veu recompensat la seva actuació pel seu pundonor i lluita davant les adversitats que s'està trobant l'equip aquesta temporada.

Ademés, l'Ángela del Pan, també ha acompanyat a l'Aroa al XV ideal de la setmana.