10 Oct

TV de l'Hospitalet recull la signatura i declaracions de l'acord entre INEF i R.C. Hospitalet

Tal com ja vàrem informar, aquest dijous va oficialitzar-se l'acord que van arribar INEF Barcelona i el R.C. L'Hospitalet per la temporada 2017/18, que permetrà competir una temporada més al Club amb més títols de la història a Divisió d'Honor. La TV de l'Hospitalet recull la signatura de l'acord i les declaracions posteriors.

INEF i R.C. L'Hospitalet uneixen els seus camins

L'H En Joc, programa d'esports dels Mitjans de Comunicació de L'Hospitalet que s'emet per la TDT cada dilluns a les 19:50, va recollir la informació (minut 34:30) sobre la signatura de l'acord i les declaracions del secretari general de l'INEF Barcelona, Felip Santamaria i Domènec Rodríguez president del RC L´Hospitalet.

El Club passarà a anomenar-se INEF - L'Hospitalet durant aquesta temporada. L'Hospitalet aportarà la infraestructura necessària per a la disputa dels partits a la Feixa Llarga. Aquest acord entre els dos Clubs permetrà crèixer el rugby català i l'esport de base.

Vídeo: TV Hospitalet.