03 Maig

Entrevista a Jordi Molinero a L'H en Joc per parlar sobre la GPS Copa de la Reina 7s

El Director Esportiu del RC L'Hospitalet, Jordi Molinero, va visitar el plató de L'H en Joc a la TV de L'Hospitalet fa uns dies per parlar de la propera GPS Copa de la Reina 7s que es disputarà el 19 i 20 de maig al camp de la Feixa Llarga.

Entrevista a Jordi Molinero, director esportiu del RC L'Hospitalet a L'H en Joc

Un cop acabada la Lliga, va fer un resúm sobre la temporada, després de l'acord arribat entre INEF Barcelona i el RC L'Hospitalet el qual està potenciant a tots dos clubs de cara al futur.

Entrevista al min. 41:12

Darrera modificació el Dijous, 03 Mai 2018 18:36